انتخاب رنگ ساعت

انتخاب رنگ ساعت

انتخاب رنگ ساعت

آیا انتخاب رنگ ساعت برای شما نیز یک چالش است؟ آیا دوست دارید رنگ های متنوع را برای ساعت مچی انتخاب کنید، اما مطمئن نیستید که چه رنگی مناسب شماست؟ امروزه ست کردن ساعت با لباس تبدیل به یک ترند شده است، اما ممکن است انتخاب رنگ برای برخی مشکل باشد؛ با ما همراه شوید تا چند نکته کوچک در این زمینه بیاموزید.

چطور رنگ ساعت خود را انتخاب کنیم؟

هنگامی که صحبت از انتخاب رنگ برای لباس و ست کردن آن می شود تکلیف روشن است و بیشتر افراد اطلاعات کافی در این زمینه دارند، اما هیچ می دانید انتخاب رنگ ساعت نیز به میزان قابل توجهی در شیک پوشی شما تأثیر دارد. تصور کنید با یک لباس رسمی و تیره ساعتی اسپرت و رنگ روشن بپوشید، به نظرتان شبیه یک وصله ناجور نیست؟!

بهتر است با لباس های تیره، ساعت های تیره بپوشید، یعنی ساعت هایی انتخاب کنید که بند و صفحه تیره رنگ دارند؛ البته عکس این موضوع در مورد رنگ های روشن نیز صادق است. اگر قصد دارید در یک میهمانی از زیورآلات طلا یا نقره استفاده کنید، توصیه می شود ساعتی با بند طلایی یا نقره ای بپوشید.

جنسیت نقش مهمی در انتخاب رنگ برای ساعت دارد. برخی رنگ های پاستیلی و ملیح مناسب خانوم ها هستند و چندان خوشایند نیست که آقایان از این رنگ ساعت ها بپوشند. در جلسات رسمی که باید کت و شلوار یا مانتوهای اداری بپوشید بهترین انتخاب ساعتی با بند چرمی است، البته به شرط آنکه رنگ بند با لباس شما سنخیت داشته باشد.

در مورد انتخاب رنگ ساعت می توان چندین صفحه صحبت کرد، اما قطعا سلیقه افراد نیز تأثیر عمده ای دارد. در فروشگاه آنلاین ما می توانید انواع ساعت اعم از هوشمند، اتوماتیک و … را در رنگ های متنوع مشاهده کنید. قیمت مناسب محصولات ما این فرصت را فراهم می کند که چندین رنگ ساعت داشته باشید و با لباس های مختلف ست کنید.

برای خرید انواع ساعت به فروشگاه سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید