برند نیوی فورس

برند نیوی فورس

برند نیوی فورس

شرکت نیوی فورس در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده است. نام نیوی فورس از دو قسمت Navy به معنی دریایی و Force به معنی نیرو تشکیل شده است. ساعت های نیوی فورس از طراحی خاصی برخوردار هستند به طوری که در پشت هر کدام از این ساعت های مچی عبارت For dream حک شده است. این نوشته نمادی از هدف اصلی این شرکت یعنی «شخصیتی پیشرو، پروازی آزادانه» است.

این شرکت به دنبال آن است که همیشه به عنوان یکی از بهترین برندها در صنعت ساعت مچی باشد. ساعت های ساخت نیوی فورس قیمت مقرون به صرفه ای دارند. این تولیدات با داشتن کیفیت عالی، در دنیا مورد اعتماد همگان هستند.

آشنایی بیشتر با ساعت های نیوی فورس

ساعت های برند نیوی فورس، در میان جوانان دنیا محبوب و مورد پسند هستند. طراحی انحصاری و اختصاصی این برند باعث شده که جایگاه ویژه‌ای در بازار جهانی پیدا کند. کارخانه ساعت های مچی برند نیوی فورس دارای خط تولید و خط پردازش است. تولید این برند به وسیله تولید تمام اتوماتیک و خطوط پردازش دستی انجام می شود.

قبل از خرید ساعت نیوی فورس لازم است که با مشخصات آن بیشتر آشنا شوید. مشخصات ساعت نیوی فورس:

  • موتورهای ژاپنی اصل
  • متریال باکیفیت مانند چرم و یا استیل
  • شیشه معدنی مناسب
  • کاملاً ضد آب (در عمق ۳۰ متر)
  • رنگ ثابت

کارخانه تولید کننده این برند دارای دستگاه هایی برای تست کردن ویژگی ضد آب این ساعت ها است. برای تولید این محصول، ماشین آلات بسته بندی، همچنین آزمایشگاه های اختصاصی و رطوبت زدایی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای بالا بردن کیفیت ساعت های نیوی فورس در انتخاب مواد، تولید، مونتاژ و بسته بندی آن دقت فراوانی می شود. برای داشتن اطمینان از باکیفیت بودن ساعت ها، هر کدام از مراحل انجام کار، زیر نظر واحد کنترل کیفیت انجام می گیرد.

ویژگی های مثبت این ساعت ها باعث شده است که برخی از برندهای رده پایین تر از طراحی آن کپی برداری کنند. اما این ساعت های کپی برداری شده، نتوانسته اند در رقابت با کیفیت ساعت های شرکت نیوی فورس پیروز شوند.

برای خرید جدیدترین ساعت های نیوی فورس به فروشگاه سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید