ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی مدل 1664BK

ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی مدل 1664BK

Skmei Watch 1664BK

ویژگی‌های کالا

جنس بدنه: فلز
فرم صفحه: گرد
جنس شیشه: معدنی
جنس بند: فلز
نوع قفل بند: کلیپسی ساده
میزان مقاومت در برابر فشار آب: 3ATM
ویژگی‌های تخصصی ساعت: صفحه طرح‌دار

موجودی کالا: تمام شد SKU: 4018527480 دسته:
مقایسه


برای استفاده از این خدمات باید در سایت عضو شده باشی!

مقایسه

توضیحات

کارخانه ساعت سازی اسکمی در گوانژو چین مساحتی بالغ بر 8000 متر مربع دارد. در این مجموعه بیش از 200 کارمند به صورت مستقیم مشغول فعالیت هستند و یک تیم بازاریابی متشکل از 50 فرد حرفه ای بر کار فروش محصولات در سراسر دنیا نظارت دارند. محصولات اسکمی به عنوان یک برند معتبر در 200 کشور دنیا قابل رجیستری هستند و از هر نظر شناخته شده می باشند.

در حال حاضر این شرکت روزانه 1 میلیون ساعت مختلف تولید و روانه بازار می کند. این ساعت ها توسط نمایندگان فروش اسکمی در 160 کشور دنیا عرضه می شوند. ساعت های اسکمی در دنیا به شدت مورد پذیرش قرار گرفته اند، شما نیز می توانید یکی از این ساعت ها را تهیه کنید؛ مطمئن باشید خیلی زود بازخوردهای مثبت آن را خواهید دید.

برند اسکمی بیش از 3000 مدل مختلف ساعت تولید می کند. تقریباً در هر سبک و سیاقی می توان یک ساعت اسکمی پیدا کرد. ساعت های اسپرت، کلاسیک مردانه و زنانه، بچگانه، ساعت های هوشمند، مچ بندهای گام شمار و … همه و همه در تولیدات این برند به چشم می خورند. در حال حاضر نیز تولید ساعت های اتوماتیک را با کیفیت خوب و بالاترین عملکرد آغاز کرده است. تقریبا هرکس با هر سلیقه ای می تواند یکی از ساعت های اسکمی را انتخاب کند.

اسکمی قادر است تمامی مراحل تولید ساعت از طراحی گرفته تا مونتاژ را به صورت مستقل انجام دهد. محصولات متنوع این شرکت می توانند به خوبی نیاز بازارهای مختلف را برطرف کنند. برای اطمینان از کیفیت بالا و ضد آب بودن ساعت های اسکمی، تست های QC (کنترل کیفیت) و ضد آب بودن با پیشرفته ترین و دقیق ترین دستگاه ها انجام می شوند.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

برند

اسکمی

جنس بدنه

فلز

فرم صفحه

گرد

جنس شیشه

معدنی

رنگ صفحه

مشکی

رنگ بدنه

مشکی

جنس بند

فلز

نوع قفل بند

کلیپسی ساده

میزان مقاومت در آب

38 میلی‌متر

مقاومت در آب

دارد

ویژگی‌های خاص

صفحه طرح‌دار

1 دیدگاه برای ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکمی مدل 1664BK

  1. 5 از 5

    بهناز نساجی

    من این ساعت زیبا رو برای هدیه به مادرم خریدم خودش خیلی خوششون میاد ازش و میگه جنسش خیلی خوبه و واقعا به متانت و مهربونی مامانم میاد


دیدگاه خود را بنویسید

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.