ساعت هوشمند مدل HW37 Wearfit

ساعت هوشمند مدل HW37 Wearfit

HW37 Wearfit SMART WATCH

ویژگی های کالا

حافظه داخلی: 128 مگابایت
نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
فرم صفحه: مستطیل
جنس بند: سیلیکون
قابلیت‌های ساعت هوشمند: مکالمه از طریق بلوتوث
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام: انگلیسی، چینی، فارسی

SKU: 2912044951 دسته:

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

مقایسه


برای استفاده از این خدمات باید در سایت عضو شده باشی!

مقایسه

توضیحات

ساعت هوشمند مدل HW37 Wearfit به عنوان جدید ترین عضو خانواده موفق HW معرفی شد. جدید ترین ساعت طرح اپل واچ سری 7 به امکانات جذابی تجهیز شده تا این مدل را به یک مدل انقلابی مبدل کند. در بخش طراحی، بدنه دستگاه از آلیاژ روی ساخته شده است و احساس کیفیت بالا را به کاربر منتقل میکند همچنین جنس بند آن از سیلیکون با کیفیت می باشد.

در بخش صفحه نمایش، ساعت هوشمند مدل HW37 Wearfit از صفحه نمایش لمسی IPS بزرگ 1.77 اینچی منحنی با شیشه سه بعدی و با وضوح 320 ppi استفاده می کند. نکته بسیار جذاب در مورد صفحه نمایش، نرخ به روز رسانی 60 هرتزی می باشد که نتیجه آن عکس العمل بدون وقفه ای است که لذت چندین برابری را در کار با ساعت در پی دارد. در بخش امکانات نیز ما با یک شاهکار رو به رو هستیم.

مهم ترین قابلیت جدید اضافه شده به این مدل، امکان رصد حدودی شرایط قند خون با توجه به داده های ساعت می باشد که برای اولین بار در ساعت های هوشمند استفاده شده! همچنین امکانات دیگری چون سنجش ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون، رصد میزان استرس، تمرینات تنفس، 13 برنامه ورزشی و… پکیج کاملی از امکانات سلامتی را فراهم ساخته است.

نکته قابل توجه، امکان جدید سلامتی با نام Guard Health است که این امکان را میدهد تا در شرایطی که سنسور های سلامتی شرایط خطرناکی را تشخیص دهند، به صورت اتوماتیک لوکیشن کاربر را از طریق اتصال به گوشی همراه، برای دوستانش ارسال کند و آن ها را از شرایط کاربر مطلع سازد.

در پایان 18 واچ فیس جذاب، امکان برقراری تماس بلوتوثی با کیفیت HD، امکان قرار دادن تصویر پس زمینه دلخواه، شارژر مگنتی، پشتیبانی از زبان فارسی، دکمه مجیک باتون فعال به همراه دکمه پاور و گواهی ضد آب IP67 همه و همه ساعت هوشمند مدل HW37 Wearfit به عنوان یک انتخاب عالی مبدل ساخته اند. در اخر به کاربران عزیز توصیه میگرددبرای طولانی تر شدن عمر باتری جهت شارژ از اداپتور تک امپر و غیر فست استفاده گردد.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

انتخاب رنگ

رزگلد, سبز تیره, سرمه‌ای, سرمه‌ای روشن, صورتی, صورتی روشن, کالباسی, مشکی, مشکی براق, مشکی مات, نقره‌ای

مناسب برای

آقایان و خانم ها

نوع کاربری

رسمی, روزمره, ورزشی

وزن

60 گرم

فرم صفحه

مستطیل

نوع قفل بند

پین‌بند

سازگاری

IOS10.0 or above (iPhone 5S or above), اندروید 5 و بالاتر, سازگار با اپلیکیشن wearfit pro

قابلیت مکالمه

دارد

هشدارها

اعلان تماس و پیامک و نوتیفیکشن شبکه های اجتماعی

قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث

دارد

جنس بند

سیلیکونی

ظرفیت باتری

200 میلی‌آمپرساعت

حافظه داخلی

128 مگابایت

قابلیت‌های ویژه

اعلان های شبکه های اجتماعی, امکان تنظیم یادآور, انتقال تماس از طریق ارتباط بلوتوثی, پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی, پشتیبانی از زبان فارسی در منو ساعت, تنظیم نور صفحه, دارای تم های متنوع و زیبا برای ساعت, ذخیره‌ی مسیر طی شده, ‏ریموت دوربین گوشی‏, سنسور اکسیژن خون, سنسور لیزری با دقت جهت پایش ضربان قلب و فشار خون, صفحه فول تاچ ( تمام تاچ و تمام صفحه ), قرار دادن تصویر دلخواه برای رو صفحه ساعت, کنترل دوربین گوشی هوشمند و عکاسی با حرکت دست, گام شمار سه بعدی, مجهز به سنسور اندازه گیری فشار خون, مجهز به سنسور گام شمار ‏‏‏(‏‏‏مسافت سنج و کالری سنج‏‏‏)‏‏‏, محاسبه حدودی قند خون, محاسبه‌ی کالری مصرف شده, محاسبه‌ی مسافت طی شده, مشاهده کلیه پیامک های دریافتی (با محدودیت در ios), نوتیفیکیشن پیامک و شبکه‌های اجتماعی

1 دیدگاه برای ساعت هوشمند مدل HW37 Wearfit

  1. 5 از 5

    سینا ترابی

    این سایت و ساعت هوشمند رو دوستم بهم معرفی کرد و چون ازش خرید کرده خیلی ازش برام تعریف کرد منم پولامو جمع کردم که زودتر بخرمش الان که دارمش ازش راضیم


دیدگاه خود را بنویسید

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.