ساعت هوشمند مدل M36 Plus Max

ساعت هوشمند مدل M36 Plus Max

M36 Plus Max Smart Watch

ویژگی‌های کالا

حافظه داخلی: 64 مگابایت
جنس: آلومینیوم
نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
فرم صفحه: مستطیل
جنس بند: سیلیکون
قابلیت‌های ساعت هوشمند: پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم عامل
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام: انگلیسی، فارسی

SKU: 2094692802 دسته:

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

مقایسه


برای استفاده از این خدمات باید در سایت عضو شده باشی!

مقایسه

توضیحات

ساعت هوشمند مدل m36 plus max جدید‌ترین محصول ارائه شده توسط این کمپانی نوپا است. m36 plus max یک صفحه نمایش با کیفیت رتینا فول اسکرین و بدون حاشیه 1.82 اینچی دارد که برای آن رزولوشنی معادل 385 در 360 در نظر گرفته شده است. امکان دانلود از بین تم‌های متنوع و قرار دادن عکس دلخواه روی صفحه نمایش این ساعت را بین جوانان محبوب‌تر کرده است.

در این ساعت امکان دریافت تماس تلفنی با تعبیه یک میکرفن و اسپیکر روی ساعت فراهم شده است و می‌توانید تماس‌های تلفنی را از طریق خود ساعت پاسخ دهید و به صورت مستقیم از طریق ساعت تماس بگیرید. از عمده قابلیت‌های M36 plus max می‌توان به نصب تمامی بندهای سایز 44 اپل واچ به روی آن، بهره‌مندی از نسل جدید سنسور SC7R30 برای انداره‌گیری ضربان قلب، سخت افزار و تراشه قدرتمند و مهم تر از همه مجیک باتون فعال اشاره کرد. ساپورت کامل زبان فارسی هنگام دریافت اعلانات یکی دیگر از قابلیت مهمی بوده که در این مدل لحاظ شده و بدون مشکل اعلانات فارسی روی ساعت قابل نمایش است (سیستم عامل منو فارسی ندارد).

بهره‌مندی از طیف کامل سنسورهایی از جمله سنسور ضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون، شتاب سنج و سنسور موشن که باعث می‌شود، بتوانید فعالیت‌های روزانه‌ خود را به‌راحتی اندازه‌گیری کنید. M36 plus max علاوه بر نظارت بر سلامت بدن می‌تواند چندین حالت ورزشی مختلف مانند دویدن، راه رفتن، دوچرخه سواری، و … را تشخیص دهد و اطلاعات آن را به صورت جداگانه ثبت کند. همچنین شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن RD fit ساعت خود را به طور کامل کنترل کرده، الارم تنظیم کنید و تم‌هایی بیشتر برای فیس ساعت دانلود کنید. یکی از ویژگی‌های حائز اهمیت در این مدل نمایش اعلانات شبکه‌های اجتماعی مختلف به فارسی است. این محصول به همراه 2 بند (یک جفت بند سیلیکون و یک جفت بند فلزی) عرضه می‌شود.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

انتخاب رنگ

بنفش, رزگلد, صورتی, مشکی, مشکی براق, مشکی مات, نقره‌ای

مناسب برای

آقایان و خانم ها

نوع کاربری

رسمی, روزمره, ورزشی

فرم صفحه

مستطیل

نوع قفل بند

پین‌بند

وزن

50 گرم

جنس بند

سیلیکونی

نمایشگر رنگی

دارد

صفحه نمایش لمسی

دارد

قابلیت نصب سیم کارت

ندارد

اتصالات

بلوتوث

قابلیت مکالمه

دارد

هشدارها

اعلان تماس و پیامک و نوتیفیکشن شبکه های اجتماعی, برای اولین بار ساعت را به مدت 2 ساعت به شارژ بزنید, هرگز برای شارژ کردن ساعت از فست شارژ ها استفاده نکنید و حتما از آدابتور های زیر 1 آمپر استفاده کنید چون در طول زمان باعث آسیب دیدن ساعت می شود

ظرفیت باتری

280 میلی‌آمپرساعت

قابلیت‌های ویژه

آلارم, امکان برقراری تماس از طریق ساعت هوشمند دارای میکروفون شماره گیری، رد تماس با ساعت از طریق ارتباط بلوتوثی, پایش کیفیت خواب, تنظیم نور صفحه, دارای چند نوع نمایش منو استایل مختلف, دارای چندین برنامه مختلف ورزشی تخصصی, دارای چندین واچ فیس اورجینال, دارای منوی فارسی, دسترسی به دفترچه تلفن گوشی سینک شده, ‏ریموت دوربین گوشی‏, ریموت موزیک پلیرگوشی و پخش موزیک از طریق ارتباط بلوتوثی, فرمان صوتی siri, قابلیت رمز گذاری, کورنومتر, لیست تماس ها, ماشین حساب, مجهز به حسگر ضربان قلب, مجهز به سنسور اندازه گیری فشار خون, مجهز به سنسور گام شمار ‏‏‏(‏‏‏مسافت سنج و کالری سنج‏‏‏)‏‏‏, مشاهده کلیه پیام های دریافتی و اعلان های شبکه های اجتماعی فارسی, هشدار ضد سرقت دوطرفه, هشدار وضعیت سکون‏ (نشستن بیش از حد‏)‏

قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث

دارد

سیستم عامل

اندروید

حافظه داخلی

512 مگابایت

منبع شارژ

وایرلس

تراکم پیکسلی

360×385 پیکسل بر اینچ

اندازه صفحه نمایش

1.82 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS

جنس شیشه

معدنی

ابعاد قاب

45x38x13.4 میلی‌متر

پردازنده

HS6621

1 دیدگاه برای ساعت هوشمند مدل M36 Plus Max

  1. 5 از 5

    ناهید

    وای چقدرررر شیکه به نظرم رنگ مشکی ماتش خوشگله ببخشید اپلیکیشن این ساعتو کجا باید دانلود کنم؟

    • دیجی کوک

      سلام و وقت بخیر
      به صورت کلی روی جعبه ساعت ها یا داخل دفترچه آنها یک کیو آر کد Qrcode قرار دارد. با اسکن این کد، لینک اپلیکیشن آن در گوشی شما نمایش داده می شود و می توانید دانلود کنید.
      با تشکر


دیدگاه خود را بنویسید

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.