ساعت هوشمند مدل PL6PRO

ساعت هوشمند مدل PL6PRO

PL6PRO Smart Watch

ویژگی های کالا

نوع کاربری: ورزشی، رسمی، روزمره
فرم صفحه: مستطیل
جنس بند: سیلیکون
قابلیت‌های ساعت هوشمند: کنترل سطح اکسیژن خون
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام: فارسی، انگلیسی

SKU: 2004907753 دسته:

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

مقایسه


برای استفاده از این خدمات باید در سایت عضو شده باشی!

مقایسه

توضیحات

براستی ساعت هوشمند مدل PL6PRO یکی از بهترین و کاملترین نمونه های ساعت های هوشمند تولید شده تا به امروز است . فعال بودن هر دو دکمه ،صفحه نمایش بزرگ, ظریف و با کیفیت آن در کنار داشتن دکمه جادویی یا مجیک باتون یا دکمه چرخشی برای تغییر صفحات و بزرگنمایی و کوچکنمایی همچنین داشتن شارژر وایرلس از بهترین ویژگی های اولیه آن است.

یکی از ویژگی های منحصر بفرد در ساعت هوشمند مدل PL6PRO استفاده از تکنولوژی Retina Display (رتینا نام صفحه نمایش و تکنولوژی است که اپل برای محصولات جدید خود انتخاب کرده است) است که باعت بالا رفتن کیفیت صفحه نمایش این مدل شده است. این ساعت یکی از جدیدترین مدل های ساخته شده از ساعت هوشمند در سال 2021 است که تعداد زیادی قابلیت به آن اضافه شده است.

از شباهت زیاد ساعت هوشمند مدل PL6PRO به سری 6 اپل واچ که بگذریم قابلیت مکالمه ، سنجش دمای بدن، سنجش میزان اکسیژن خون ، صفحه نمایش رنگی فول تاچ با کیفیت بالا،نمایش اعلانات شبکه های اجتماعی ، سنسورهای فشار خون, ضربان قلب، محاسبه کالری مصرف شده، قدم‌های پیموده شده و سنجش کیفیت خواب تنها بخشی از امکانات این مدل میباشد.

اگر شما هم به تناسب خود و پایش وضعیت بدنی و ورزش خود اهمیت میدهید یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب با توجه به دارا بود مد های مختلف ورزشی این مدل میباشد. همچنین این مدل دارای استاندارد IP67 میباشد البته لازم به ذکر است که استاندارد IP67 فقط برای شستن دست‌ها مقاومت قابل قبولی داراست و نباید ساعت را به داخل آب ببرید زیرا امکان دارد آب به داخل آن نفوذ کند. قرار دادن پسورد بر روی ساعت و همچنین قرار دادن عکس دلخواه بر روی صفحه ساعت ( بعد از نصب برنامه روی گوشی) از دیگر ویژگی های این مدل میباشد .

برای کسانی که در روز زمان زیادی را پشت میز طی می‌کنند و تحرکی ندارند دارای مد یادآوری عدم تحرک نیز است. از دیگر مزایای این مدل بند قابل تعویض آن است که به کاربر این امکان را می‌دهد که از تنوع‌بندی مدل‌های اپل واچ استفاده کند. از دیگر نکات جالب توجه این مدل میتوان به بسته بندی زیبا و مشابه اپل ان اشاره کرد.

ناگفته نماند که بسته بندی ساعت هوشمند مدل PL6PRO علاوه بر بند سیلیکونی دارای یک بند لوپ (پارچه ای ) نیز میباشد که که به کاربر امکان استفاده با تنوع بیشتر از ساعت را میدهد.در اخر توصیه میگردد جهت شارژ از اداپتور تک امپر و غیر فست استفاده گردد.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

انتخاب رنگ

رزگلد, کالباسی

وزن

50 گرم

مناسب برای

آقایان و خانم ها

فرم صفحه

مستطیل

هشدارها

اعلان تماس و پیامک و نوتیفیکشن شبکه های اجتماعی, هشدار عدم تحرک

سازگاری

IOS10.0 or above (iPhone 5S or above), اتصال از طریف نصب برنامه RDFit, اندروید 4.4 و بالاتر

نوع قفل بند

پین‌بند

جنس بند

سیلیکونی

حسگرها

ژیروسکوپ, سنجش نور محیط, شمارش ضربان قلب, فشار سنج, گام شمار, نوار قلب

منبع شارژ

وایرلس

قابلیت‌های ویژه

اعلان های شبکه های اجتماعی, امکان تنظیم یادآور, پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی, پایش کیفیت خواب, تنظیم نور صفحه, دارای تم های متنوع و زیبا برای ساعت, دارای سنجش دمای بدن, ذخیره‌ی مسیر طی شده, سنسور اکسیژن خون, سنسور لیزری با دقت جهت پایش ضربان قلب و فشار خون, صفحه فول تاچ ( تمام تاچ و تمام صفحه ), قابلیت تعویض بند, قابلیت مکالمه بلوتوثی, کنترل دوربین گوشی هوشمند و عکاسی با حرکت دست, گام شمار سه بعدی, محاسبه‌ی کالری مصرف شده, محاسبه‌ی مسافت طی شده, مشاهده کلیه پیامک‌های دریافتی

1 دیدگاه برای ساعت هوشمند مدل PL6PRO

  1. 5 از 5

    دینا ابراهیمی

    من این ساعت هوشمند رو از سایت دیجی کوک خرید کردم از کارایی ساعت خیلی رضایت دارم بیشتر از اون از تنوع زیاد بندش راضیم طرحاش عالیه


دیدگاه خود را بنویسید

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.