حراج

ساعت هوشمند مدل DT99

قیمت اصلی تومان2,480,000 بود.قیمت فعلی تومان915,000 است.

ساعت هوشمند مدل DT99

DT99 Smart Watch

ویژگی‌های کالا

حافظه داخلی: 64 مگابایت
نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
فرم صفحه: گرد
جنس بند: چرم
قابلیت‌های ساعت هوشمند: صفحه نمایش رنگی
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام: انگلیسی

SKU: 730605039 دسته:
پاک کردن
مقایسه

برای استفاده از این خدمات باید در سایت عضو شده باشی!

مقایسه

توضیحات

ساعت هوشمند مدل DT99 یکی از کاربردی ترین ساعت های ورزشی با کیفیت عالی و عمر باتری باور نکردنی و خوش ظاهر است با صفحه نمایش رنگی OLED گرد و بدنه فلزی مستحکم.

یکی از ویژگی‌های ساعت هوشمند مدل DT99 این است که دائماً وضعیت تناسب اندام را بررسی می‌کنند. برای مثال تشخیص فشار خون، تشخیص ضربان قلب، تشخیص خواب، فشار خون، اندازه گیری فاصله، همچنین میزان کالری سوازنده شده توسط سنسور ثبت شده و در حافظه اپلیکشن باقی مانده تا علاوه بر تجزیه و تحلیل روزانه، برآورد یک هفته ای از ورزش و فیتنس خود نیز داشته باشیم.

هشدار وضعیت سکون این مدل با افزایش سطح سلامتی مخصوصا کارمندان به کیفیت زندگی کمک می کند. حالت های چند ورزشی پشتیبانی می کند (پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، کوهنوردی و غیره)از دیگر قابلیت ها نمایش ساعت، کورنومتر، آلارم، ویبره و …. با وجود سنسور ضربان فعالیت های ورزشی و همچنین مراقبت از سلامتی معنی واقع تری پیدا می کند.

ساعت هوشمند مدل DT99 یکی از ساعت هایی است که قابلیت انتخاب حالت های مختلف ورزشی را داراست و این یکی از ویژگی‌های منحصر بفرد این ساعت است وجود سنسورهای فشارسنج، دماسنج و ساعت ورزشی DT99_2021 با بدنه مستحکم و بند عالی دوبل و مجهز شده با سنسور های متنوع و پردازنده قوی با بلوتوث نسل چهار به خوبی می تواند نقش یک همراه ورزشی و کنترلگر سلامتی متعهد را ایفا کند.این ساعت ضد آب مطابق با استاندار IP67 می باشد.

برای دیدن تماس وپیامک و برخی از شبکه های اجتماعی مناسب بوده و لازم نیست گوشی خود را باز کنید. همچنین کالای فوق داری دو بند میباشد که به کاربر امکان استفاده با تنوع بیشتر را میدهد.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

انتخاب رنگ

رزگلد

نوع کاربری

رسمی, روزمره, ورزشی

وزن

67 گرم

فرم صفحه

گرد

نوع قفل بند

سگکی ساده

جنس بند

چرم

حسگرها

نوار قلب (Electrocardiogram)

مناسب برای

آقایان و خانم ها

حافظه داخلی

64 مگابایت

سیستم عامل

اندروید

قابلیت‌های ویژه

پشتیبانی از زبان انگلیسی در اعلان ها و پیام ها, صفحه نمایش رنگی

2 دیدگاه برای ساعت هوشمند مدل DT99

  1. 5 از 5

    رضا عباسی

    عالی

  2. 5 از 5

    محمود

    منو دوستام خواستیم برای کسی که قبولش داریم هدیه بخریم من این ساعت هوشمند رو معرفی کردم بعد تحقیق مطمئن شدیم و خرید کردیم خود اون طرف هم حسابی ازش تعریف می‌کنه


دیدگاه خود را بنویسید

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.