ساعت هوشمند مدل MB-01

ساعت هوشمند مدل MB-01

Smart Watch MB-01

ویژگی های کالا

مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
صفحه نمایش رنگی: بله
قابلیت نصب سیم کارت: ندارد
صفحه نمایش لمسی: بله
امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: دارد
نوع کاربری: ورزشی، رسمی، روزمره
GPS: ندارد
جنس بند: فلزی
اتصالات: Bluetooth
حسگرها: گام شمار، شمارش ضربان قلب، فشارسنج
قابلیت مکالمه مستقیم: ندارد

SKU: 2327246822 دسته:

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

مقایسه


برای استفاده از این خدمات باید در سایت عضو شده باشی!

مقایسه

توضیحات

ساعت هوشمند مدل MB-01 دارای قابلیت های ضد آب IP67، مدهای متفاوت ورزشی، صفحه نمایش رنگی با کیفیت بالا، نمایش میزان فاصله از مبدا تا مقصد، سنسورهای فشار خون، ضربان قلب و اکسیژن خون، محاسبه کالری مصرف شده، قدم های پیموده شده و کیفیت خواب می باشد.

ساعت هوشمند مدل MB-01 دارای صفحه ای تقریبا مستطیلی شکل و LCD رنگی می باشد که در زیر نور آفتاب نیز کیفیت قابل قبولی را دارا می باشد؛ چونکه شما میتوانید در تنظیمات نور صفحه را کم و یا زیاد کنید. همچنین ساعت هوشمند MB01 دارای استاندارد ضد آب IP67 می باشد و میتواند از نفوذ آب به درون ساعت جلوگیری کند. پس دیگر نباید نگران خیس شدن ساعت یا افتادن ساعت داخل آب نباشید.

البته لازم به ذکر است که استاندارد IP67 فقط برای شستن دستها مقاومت قابل قبولی داراست و نباید ساعت را به داخل آب ببرید زیرا امکان دارد آب به داخل آن نفوذ کند. ساعت هوشمند MB01 میتواند شما را برای انجام ورزش های روزمره یا اینکه در حالت عادی با مد های متفاوت ورزشی یاری کند و هر زمانی که شما نیاز به محاسبه فشار خون یا ضربان قلب داشتید به شما کمک کند. شما میتوانید با ساعت هوشمند مدل MB-01 زمانی که به پیاده روی یا ورزش میپردازید میزان مسافت، قدم های پیموده شده و کالری که در آن مسیر سوزانده اید را مشاهده کنید.

یکی دیگر از قابلیت های ساعت هوشمند MB01 که میتوان به آن اشاره کرد دارا بودن هشدار لرزشی برای اعلام تماس و پیامک های دریافتی و پیام ها و اطلاعیه هایی که در شبکه های مجازی برای شما ارسال میشود . همچنین ساعت هوشمند مدل MB-01 قابلیت کنترل کیفیت خواب را نیز دارا می باشد. که به شما میتواند کمک مفیدی کند و برای کسانی که در روز زمان زیادی را پشت میز طی میکنند و تحرکی ندارند دارای مد یادآوری عدم تحرک نیز می باشد.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

انتخاب رنگ

سرمه‌ای تیره, صورتی روشن, کالباسی, مشکی

مناسب برای

آقایان و خانم ها

نوع کاربری

رسمی, روزمره, ورزشی

وزن

۳۴ گرم

نوع قفل بند

پین‌بند

نمایشگر رنگی

دارد

صفحه نمایش لمسی

دارد

قابلیت نصب سیم کارت

ندارد

امکان ریجستر سیم کارت

دارد

GPS

ندارد

سازگاری

IOS 8.3 به بالا, اندروید 4.3 به بالا

اتصالات

بلوتوث

حسگرها

شمارش ضربان قلب, فشار سنج, گام شمار

قابلیت مکالمه

ندارد

هشدارها

دریافت پیام, دریافت تماس, هشدار عدم تحرک

قابلیت‌های ویژه

امکان تنظیم یادآور, پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی, پایش کیفیت خواب, ذخیره‌ی مسیر طی شده, قابلیت تعویض بند, قابلیت تعیین اهداف روزانه, کنترل دوربین گوشی هوشمند و عکاسی با حرکت دست, کنترل موسیقی گوشی هوشمند, مجهز به سنسور گام شمار ‏‏‏(‏‏‏مسافت سنج و کالری سنج‏‏‏)‏‏‏, محاسبه‌ی کالری مصرف شده, محاسبه‌ی مسافت طی شده, هشدار وضعیت سکون‏ (نشستن بیش از حد‏)‏

اقلام همراه

دفترچه مخصوص, سیم شارژ مخصوص

1 دیدگاه برای ساعت هوشمند مدل MB-01

  1. 5 از 5

    النا

    رنگ ساعت صورتی رو من خیلی دوست دارم و روی این ساعت صورتی خیلی خوشگل کرده. اما کیفیت کاریش واقعا عالیه. خیلی راحت اپلیکیشن رو گوشی نصب شد و دارم ازش استفاده می کنم.


دیدگاه خود را بنویسید

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.