ساعت هوشمند مدل W4P

تومان460,000

ساعت هوشمند مدل W4P

W4P Smart Watch

ویژگی‌های کالا

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • قابلیت نصب سیم کارت: ندارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت: دارد
  • GPS: ندارد
  • جنس بدنه: فلز، پلی کربنات
  • جنس بند: سیلیکونی
  • اتصالات: Bluetooth
  • حسگرها: گام شمار، شمارش ضربان قلب، فشارسنج
  • قابلیت مکالمه مستقیم: ندارد
SKU: 3516540301 دسته:
پاک کردن
مقایسه


برای استفاده از این خدمات باید در سایت عضو شده باشی!

مقایسه

توضیحات

ساعت هوشمند مدل W4P دارای قابلیت‌های ضد آب IP67، مدهای متفاوت ورزشی، صفحه نمایش رنگی فول‌تاچ با کیفیت بالا، نمایش میزان فاصله از مبدا تا مقصد، سنسورهای فشار خون، ضربان قلب و اکسیژن خون، محاسبه کالری مصرف شده، قدم‌های پیموده شده و کیفیت خواب است.

ساعت هوشمند مدل W4P دارای صفحه‌ای تقریبا مستطیلی شکل و LCD رنگی است که در زیر نور آفتاب نیز کیفیت قابل قبولی را داراست چراکه شما می‌توانید در تنظیمات نور صفحه را کم و یا زیاد کنید. همچنین ساعت هوشمند W4P دارای استاندارد ضد آب IP67 بوده و می‌تواند از نفوذ آب به درون ساعت جلوگیری کند پس دیگر نباید نگران خیس‌شدن ساعت یا افتادن ساعت داخل آب باشید.

البته لازم به ذکر است که استاندارد IP67 فقط برای شستن دستها مقاومت قابل قبولی داراست و نباید ساعت را به داخل آب ببرید زیرا امکان دارد آب به داخل آن نفوذ کند. ساعت هوشمند W4P می‌تواند شما را برای انجام ورزش‌های روزمره یا اینکه در حالت عادی با مد‌های متفاوت ورزشی یاری کند و هر زمانی که شما نیاز به محاسبه فشار‌خون یا ضربان قلب داشتید به شما کمک کند.

شما می‌توانید با ساعت هوشمند مدل W4P زمانی که به پیاده‌روی یا ورزش می‌پردازید میزان مسافت، قدم‌های پیموده شده و کالری که در آن مسیر سوزانده‌اید را مشاهده کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های ساعت هوشمند مدل W4P که می‌توان به آن اشاره کرد دارا بودن هشدار لرزشی برای اعلام تماس و پیامک‌های دریافتی و پیام‌ها و اطلاعیه‌هایی که در شبکه‌های مجازی برای شما ارسال می شود.

همچنین ساعت هوشمند مدل W4P قابلیت کنترل کیفیت خواب را نیز داراست که به شما می‌تواند کمک مفیدی کند و برای کسانی که در روز زمان زیادی را پشت میز طی می‌کنند و تحرکی ندارند دارای مد یادآوری عدم تحرک نیز هست. از دیگر مزایای این مدل بند قابل تعویض آن است که به کاربر این امکان را می‌دهد که از تنوع بندی مدل‌های اپل براحتی استفاده کند و همچنین کاربر می‌تواند با استفاده از اسکن QR کد روی ساعت براحتی برنامه ساعت را نصب کرده و از استفاده از دستگاه لذت ببرد.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

انتخاب رنگ

سفید, مشکی, مشکی مات, نقره‌ای

مناسب برای

آقایان و خانم ها

نوع کاربری

رسمی, روزمره, ورزشی

ابعاد قاب

10x33x44 میلی‌متر

وزن

32 گرم

فرم صفحه

مستطیل

جنس شیشه

معدنی

جنس بدنه

پلی‌کربنات, فلز

نوع قفل بند

پین‌بند

نمایشگر رنگی

دارد

صفحه نمایش لمسی

دارد

قابلیت نصب سیم کارت

ندارد

امکان ریجستر سیم کارت

دارد

GPS

ندارد

سازگاری

IOS 8 به بالا, اندروید 5 و بالاتر

قابلیت نصب کارت حافظه

ندارد

دوربین

ندارد

کنترل موسیقی

ندارد

اتصالات

بلوتوث

حسگرها

شمارش ضربان قلب, فشار سنج, گام شمار

قابلیت مکالمه

ندارد

نوع باتری

لیتیوم پلیمری

ظرفیت باتری

170 میلی‌آمپرساعت

هشدارها

دریافت پیام, هشدار عدم تحرک

قابلیت‌های ویژه

امکان تنظیم یادآور, پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی, پایش کیفیت خواب, ذخیره‌ی مسیر طی شده, قابلیت تعویض بند, قابلیت تعیین اهداف روزانه, کنترل دوربین گوشی هوشمند و عکاسی با حرکت دست, محاسبه‌ی مسافت طی شده, هشدار وضعیت سکون‏ (نشستن بیش از حد‏)‏

اقلام همراه

دفترچه مخصوص, سیم شارژ مخصوص

1 دیدگاه برای ساعت هوشمند مدل W4P

  1. 4 از 5

    محمد مرادی

    سلام من این ساعت مچی رو بیشتر برای ست کردن با گوشیم و لباسام سفارش دادم، ازش راضیم چون استحکام و کیفیت بدنه خیلی خوبی داره


دیدگاه خود را بنویسید

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.