نوآوری و خلاقیت در طراحی ساعت های مچی باعث شده که شاهد تنوع بالایی در این اکسسوری پرکاربرد باشیم. ساعت زنانه تک موتوره، ساعتی است که دارای کرنوگراف نمی باشد و در نتیجه به جز عقربه های اصلی ساعت، عقربه های دیگری در آن مشاهده نمی‌شوند.

کرنوگراف قابلیتی است که ساعت شما را به نوعی stopwatch تبدیل می کند. این قابلیت در تمامی گوشی های هوشمند و غیر هوشمند وجود دارد. بنابراین به طور کلی اینکه ساعت زنانه تک موتوره کرنوگراف ندارد، موضوعی نیست که شما را با مشکل مواجه کند. از سویی دیگر، اغلب افرادی که ساعت های دارای کرنوگراف دارند، هیچ گاه از این قابلیت ساعت مچی خود بهره مند نمی شوند. زیرا همانطور که پیشتر ذکر شد گوشی های موبایل جایگزین آنها شده اند.

ویژگی های ساعت زنانه تک موتوره

ساعت زنانه تک موتوره به علت دارا نبودن عقربه ها و درجات ثانویه مربوط به کرنوگراف، صفحه خلوت تری دارد. در نتیجه ایده های طراحی نوآورانه بیشتر روی اینگونه ساعت ها قابلیت اجرا شدن دارند. پس اگر تمایل به خرید ساعت های لوکس و خاص دارید، ساعت زنانه تک موتوره میتوانید گزینه ایده آل شما به شمار رود.

راهنمای انتخاب ساعت زنانه تک موتوره

ساعت زنانه تک موتوره در ابعاد، طرح ها و رنگ های گوناگونی تولید میشود. برای انتخاب ساعت مناسب برای خود، باید در ابتدا استایل غالب خود را در نظر بگیرید. یا اینکه اگر ساعت را برای استفاده در موقعیت های خاصی خریداری می کنید، به تناسب طرح ساعت با موقعیت، توجه کافی را مبذول گردانید. اگر به دنبال ساعت رسمی هستید، ساعت هایی با بند استیل یا چرم، و به رنگ های نقره ای، طلایی، رزگلد، مشکی و قهوه ای بهترین گزینه ها هستند.

می توانید با خرید ساعت هایی که روی آنها با نگین کار شده، استایلی لوکس برای خود ایجاد کنید. اگر بیشتر طرفدار تیپ اسپرت و کژوال هستید، انواع بندهای سیلیکونی، پارچه ای، جیر و چرم برای شما مناسب خواهند بود. برای انتخاب و خرید ساعت زنانه تک موتوره، فروشگاه دیجی کوک، مجموعه ای از متنوع ترین و باکیفیت ترین ساعت ها را در اختیار شما قرار داده است.