برترین ساعت های هوشمند با تکنولوژی صفحه نمایش Always On

برترین ساعت های هوشمند با تکنولوژی صفحه نمایش Always On

برترین ساعت های هوشمند با تکنولوژی صفحه نمایش Always On

یکی از تفاوت های اصلی در ظاهر ساعت های کلاسیک با ساعت های هوشمند، نمایان نبودن دائمی صفحه ساعت است. ساعت های هوشمند با توجه به تنظیماتشان، بین چند ثانیه تا چند دقیقه روشن می مانند و سپس برای اینکه شارژ دستگاه دوام بالاتری داشته باشد، خاموش می شوند. قابلیت صفحه نمایش Always On همانطور که از نامش پیداست، این امکان را فراهم می سازد که ساعت هوشمند همواره صفحه ساعت یا همان واچ فیس را نمایش داده و به حالت Sleep درنیاید.

نکته قابل توجه در ساعت هایی که به این ویژگی مجهز شده اند، طول عمر باتری است. در کالاهای دیجیتال، معمولا نمایشگر، پر مصرف ترین بخش دستگاه محسوب می شود. در نتیجه روشن بودن همیشگی صفحه ساعت، مصرف بالای باتری را به دنبال خواهد داشت. بهبود وضعیت شارژدهی و به کار بردن باتری هایی قوی تر،‌ اقدامی است که سازندگان ساعت های هوشمند Always On به انجام آن مبادرت ورزیده اند. از طرفی طراحی صفحه نمایشگر کم مصرف، راه حل دیگری است که به موازات بهبود شارژدهی باتری می توان آن را در نظر گرفت. انواع نمایشگر های AMOLED با توجه به دارا بودن ماتریس های فعال و استفاده بهینه از ولتاژ باتری، برای اسمارت واچ هایی با صفحه نمایش Always On گزینه ایده آلی محسوب می شوند.

انواع اسمارت واچ با صفحه نمایش Always On

هدف اصلی از اضافه کردن این قابلیت به ساعت های هوشمند، انتقال حس لذت بخش استفاده از ساعت های کلاسیک و راحت تر کار کردن با دستگاه است. برندهای متعددی اقدام به افزودن این ویژگی به ساعت های خود کرده اند. جدیدترین و برترین ساعت های هوشمند Always On عبارت اند از:

  • ساعت هوشمند فیت بیت ورسا ۲ (Fitbit Versa 2)
  • اپل واچ سری ۵
  • ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch Active
  • ساعت Garmin Instinct Solar
  • ساعت هوشمند Samsung Gear Sport
  • ساعت هوشمند Amazfit Bip Fitness Smartwatch

برای خرید این محصولات، به بخش ساعت های هوشمند سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید