ساعت های هوشمند با صفحه نمایش خازنی

ساعت های هوشمند با صفحه نمایش خازنی

ساعت های هوشمند با صفحه نمایش خازنی

استفاده از نمایشگر های لمسی در ساعت های هوشمند، ابداعی بود که علاوه بر زیباتر کردن ساعت ها، کنترل و کاربری گسترده تری برای آنها فراهم آورد. در میان انواع نمایشگرهایی که این روزها در ساعت های هوشمند، به کار برده می شود، صفحه نمایش خازنی، جزء رایج ترین ها به شمار می رود.

نمایشگر لمسی خازنی، مدتی بعد از نمایشگر مقاومتی روی کار آمد و بسیاری از ضعف های نمایشگر های قبلی را جبران نمود. این روزها از نمایشگرهای خازنی در انواع گوشی های موبایل، تبلت ها و اسمارت واچ ها استفاده می‌شود. علل کاربرد گسترده صفحه نمایش لمسی خازنی، مربوط به ویژگی های منحصر به فرد آن است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

صفحه نمایش خازنی چه ویژگی هایی دارد؟

نمایشگر لمسی خازنی، شامل یک لایه شیشه ای است که رویه ای رسانا روی آن قرار گرفته. با لمس هر نقطه از صفحه، الکترون هایی که در محل تماس ایجاد شده اند، به کنترلر دستگاه منتقل می شوند و ادامه عملیات مورد نظر، توسط سخت افزارهای داخل ساعت صورت می گیرد.

ساختار نمایشگر های خازنی سبب می شود که تصویری واضح داشته باشند. به علاوه این نوع نمایشگرها در برابر ضعیف ترین لمس ها از خود حساسیت نشان می دهند. این مورد می تواند یک امتیاز قابل توجه برای ساعت های هوشمند محسوب شود. با توجه به کوچک بودن صفحه نمایش اسمارت واچ ها، دارا بودن نمایشگری که لمس را به خوبی شناسایی نکند، دردسر ساز خواهد بود. از دیگر ویژگی های این نمایشگرها می توان به دوام و مقاومت بالای آن ها اشاره داشت.

به طور کلی، دارا بودن صفحه نمایش خازنی برای یک ساعت هوشمند، امتیاز به شمار می رود. با توجه به قابلیت های نمایشگرهای خازنی، خرید ساعت هایی که دارای این نوع نمایشگر هستند انتخاب مناسبی بوده و خیالتان را از بابت وضوح تصویر و عملکرد محصول راحت می کند.

برای خرید بهترین ساعت های هوشمند، به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید