ساعت زنونه اسکمی

ساعت زنونه اسکمی، با تنوع بالایی از مدل و رنگ تولید می شود تا لبخند رضایت را بر چهره خریداران ظاهر سازد. بانوان با توجه به نوع لباسی که بر تن دارند و فعالیتی که انجام می دهند، مدل های مخلتفی از ساعت اسکمی را انتخاب خواهند کرد. البته تفاوت سلیقه افراد نیز در انتخاب آنان تأثیر گذار است. شناخت انواع مختلف ساعت زنونه با برند اسکمی خالی از لطف نخواهد بود.

تنوع محصولات ساعت زنونه اسکمی

  • ساعت مچی کوارتز اسکمی: این نوع ساعت بسیار شیک و متناسب با مد روز طراحی می شود. برای ساخت این ساعت از فولاد ضد زنگ استفاده شده است. این نوع ساعت بسیار ظریف و زنانه بوده و در رنگ های مختلف تولید گردیده است.
  • ساعت اسکمی زنونه سیلیکونی: این نوع ساعت ضد آب است. جنس بند و قاب ساعت از سیلیکون می باشد. دارای گیره ای سگک دار بوده و قاب ساعت به شکل دایره است.
  • ساعت کلاسیک رنگین کمان: رنگ بند این ساعت مشکی است اما در طراحی صفحه نمایش این ساعت از سه رنگ اصلی استفاده شده است، به همین دلیل به آن لقب ساعت رنگین کمان داده شده است. ساعت رنگین کمان در واقع ساعت کوارتز با تفاوت زیاد در طراحی ظاهری هست.
  • ساعت اسپرت اسکمی: این مدل از ساعت در دسته ساعت های دیجیتال قرار می گیرد و هم برای بانوان و هم آقایان ورزشکار و دارای استایل اسپرت کاربرد دارد.
  • ساعت مچی قبله مسلمانان (Muslim Qibla): این نوع ساعت نوع خاصی از ساعت دیجیتال است که مجهز به قطب نما است و امکان تعیین جهت قبله را برای افراد فراهم می کند. این نوع ساعت می تواند زمان اذان را نیز نشان دهد.
  • ساعت زنونه اسکمی استینلس استیل (Stainless Steel): ویژگی بارز این نوع ساعت ظاهر لوکس آن می باشد. در ساعت استینلس استیل ظرافت و کیفیت با هم ترکیب شده است، به گونه ای که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این ساعت استیل ضد زنگ است و در برابر آن مقاومت زیادی دارد.

تنوع ساعت های اسکمی برای خانم ها بسیار بالاست که در این نوشتار به برخی از مدل ها اشاره گردید. برای راهنمایی و خرید ساعت اسکمی زنونه با مشاوران دیجی کوک در ارتباط باشید.

برای خرید انواع ساعت زنونه اسکمی به فروشگاه سایت مراجعه کنید. این ساعت‌ها حتی می‌توانند یک گزینه مناسب برای ساعت عروسی باشند.