ساعت هوشمند مدل HW22 PRO PLUS

ساعت هوشمند مدل HW22 PRO PLUS
HW22 PRO PLUS Smart Watch

ویژگی های کالا

حافظه داخلی: 128 مگابایت
نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
فرم صفحه: مستطیل
جنس بند: سیلیکون
قابلیت‌های ساعت هوشمند: مکالمه مستقیم
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام: انگلیسی، چینی، فارسی

SKU: 952229934 دسته:

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

مقایسه


برای استفاده از این خدمات باید در سایت عضو شده باشی!

مقایسه

توضیحات

ساعت هوشمند مدل HW22 PRO PLUS دارای صفحه نمایش 1.75 اینچی در ابعاد 44 در 38.4 در 11 میلی متر و وزن 50 گرم است. این ساعت هوشمند صفحه نمایش مستطیل شکل دارد که صفحه نمایش آن مانند دیگر ساعت های طرح اپل واچ از پایین حاشیه بیشتری دارد اما بهبودهایی نسبت به نسخه های قدیمی تر داشته است.

جنس بدنه این ساعت آلیاژ روی است و دارای 2 دکمه فعال مجیک باتن و پاور بوده که در سمت راست ساعت همراه با میکروفون قرار گرفته اند. دکمه پاور این ساعت برجستگی کمتری نسبت به مدل های قبلی خود دارد که به ظرافت ساعت HW22 پلاس بسیار افزوده است. در سمت چپ ساعت، اسپیکر و در پشت ساعت هم سنسورهای سلامتی تعبیه شده اند. همچنین مکان اتصال بندها نیز در بالا و پایین ساعت قابل مشاهده است.

صفحه نمایش 2.5 بعدی ساعت هوشمند مدل +full screen22pro دارای رزولیشن 320 در 385 است و از تکنولوژی IPS پشتیبانی می کند که کیفیت و شفافیت رنگ ها در آن بسیار به چشم می خورد. با رفتن به قسمت تنظیمات ساعت می توانید نور صفحه نمایش و همچنین زمان روشن ماندن آن را بین 3 تا 15 ثانیه تغییر دهید. همچنین می توانید قابلیت روشن شدن صفحه نمایش با بالا آوردن دست را نیز فعال کنید.

ساعت هوشمند مدل +full screen22pro پلاس دارای پردازنده HS6621 بوده که باعث شده منو روان و بدون لگی داشته باشد و همچنین از گواهینامه IP67 برخوردار است که مقاوم در برابر رطوبت جزیی مثل دست شستن، عرق کردن و یا روزهای بارانی است. این ساعت هوشمند دارای حافظه داخلی 128 مگابایتی است که به شما اجازه می دهد واچ فیس های متفاوت دانلود کنید و یا عکس دلخواه خود را بر روی ساعت آپلود کنید.

از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند مدل HW22 PRO PLUS می توان به نمایش اعلانات پیامک ها و شبکه های اجتماعی و پشتیبانی از اعلانات به زبان فارسی، امکان رمزگذاری روی ساعت، قفل لمس برای جلوگیری از لمس ناخواسته ساعت، ویجت کناری با 2 بار لمس کردن صفحه نمایش، امکان شماره گیری و برقراری تماس و مکالمه، کنترل دوربین و موسیقی، ماشین حساب، آب و هوا، آلارم،کرنومتر، سنسورهای سلامتی و قابلیت مزاحم نشوید را نام برد.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

انتخاب رنگ

مشکی

وزن

50 گرم

فرم صفحه

مستطیل

عرض قاب

44/42 میلی متر

هشدارها

قابلیت نمایش تمامی پیام های فارسی (پیامک، واتساپ و …)

منبع شارژ

وایرلس

سازگاری

IOS 10 به بالا, اندروید 5 و بالاتر

تراکم پیکسلی

320×385 پیکسل بر اینچ

نوع قفل بند

پین‌بند

جنس بند

سیلیکونی

جنس شیشه

معدنی

نوع کاربری

رسمی, روزمره, ورزشی

اندازه صفحه نمایش

1.75 اینچ

قابلیت مکالمه

مکالمه مستقیم

ابعاد قاب

44 × 38.4 × 11 میلی‌متر

مناسب برای

آقایان و خانم ها

پردازنده

HS6621

حافظه داخلی

128 مگابایت

اقلام همراه

دفترچه مخصوص, شارژر مخصوص

سیستم عامل

بدون سیستم عامل

ظرفیت باتری

200 میلی‌آمپرساعت

نوع باتری

لیتیوم پلیمری

حسگرها

ژیروسکوپ

توضیحات دوربین

ریموت دوربین تلفن همراه

قابلیت‌های ویژه

11 حالت ورزشی, آلارم, امکان برقراری تماس از طریق ساعت هوشمند دارای میکروفون شماره گیری، رد تماس با ساعت از طریق ارتباط بلوتوثی, امکان رمزگذاری, انتقال تماس از طریق ارتباط بلوتوثی, باطری باکیفیت, پشتیبانی از زبان انگلیسی، چینی و فارسی در اعلان و پیام, پشتیبانی از زبان فارسی, پیدا کردن ساعت از طریق گوشی, دارای کرنومتر, دارای گواهینامه IP67 و مقاومت در برابر رطوبت جزئی دست شستن, ‏ریموت دوربین گوشی‏, ریموت موزیک پلیرگوشی و پخش موزیک از طریق ارتباط بلوتوثی, شماره‌گیری/پاسخ‌دهی/رد تماس با ساعت از طریق ارتباط بلوتوثی, قابلیت تعویض بند با بند اصلی اپل واچ, قابلیت مزاحم نشوید, قابلیت مکالمه, قرار دادن تصویر دلخواه برای رو صفحه ساعت, مجهز به زنگ و ويبره, مجیک باتن و دکمه پاور فعال, مشاهده کلیه پیامک‌های دریافتی, نمایش زمان, نوتیفیکیشن پیامک و شبکه‌های اجتماعی, هشدار نوشیدن آب, هشدار وضعیت سکون‏ (نشستن بیش از حد‏)‏, واچ فیس قابل تغییر

1 دیدگاه برای ساعت هوشمند مدل HW22 PRO PLUS

  1. 5 از 5

    النا شهلایی

    این ساعت رو خریدم و با دسته های رنگی خوشگلش هر بار تیپم رو عوض میکنم خیلیم خوشگله


دیدگاه خود را بنویسید

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.