ساعت هوشمند مدل M7mini size41

ساعت هوشمند مدل M7mini size41

M7mini size41 Smart Watch

ویژگی های کالا

حافظه داخلی: 100 مگابایت
نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
فرم صفحه: مستطیل
جنس بند: سیلیکون
قابلیت‌های ساعت هوشمند: مکالمه از طریق بلوتوث
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام: انگلیسی، چینی، فارسی

SKU: 475051347 دسته:

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

مقایسه


برای استفاده از این خدمات باید در سایت عضو شده باشی!

مقایسه

توضیحات

ساعت هوشمند مدل M7mini size41 با سایز 41 در ابعاد 41.6x38x12mm میلی متر با صفحه نمایش مستطیل شکل خود زیبایی و منحصر به فرد بودن را برای شما به ارمغان می آورد. صفحه نمایش 1.57 TFT Screen این مدل ساعت هوشمند با رزولوشن 320×385 پیکسل از تکنولوژی IPS پشتیبانی می کند. و همین باعث شده کیفیت و شفافیت رنگ در نگاه اول نظر شما را به خود جلب کند.

اسپیکر و میکروفون بسیار قوی ساعت هوشمند مدل M7mini size41 به شما این امکان را می دهد.که به آسانی و با کیفیت عالی بدون نیاز به گوشی هوشمند خود مکالمه کنید و یا آهنگ گوش دهید. علاوه بر این 2 دکمه فعال پاور و مجیک باتن چرخشی، از نظر طراحی ظاهری ساعت هوشمند M7mini را بسیار به اپل واچ سری 7 شبیه کرده است.

اسمارت واچM7mini با پردازنده Hs6621 منو روان و بدون لگ را برای استفاده راحت شما فراهم کرده است. علاوه بر این پردازنده قوی، دارای استاندارد IP67 نیز می باشد که مقاومتی جزیی در برابر رطوبت را ممکن می سازد.

ساعت هوشمند مدل M7mini size41 از نسخه بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند و با گوشی های اندروید 5.0+ و iOS 10+ سازگاری دارد. نحوه اتصال ساعت هوشمند M7mini به گوشی های هوشمند و قابلیت های نرم افزاری آن اتصال ساعت به تلفن همراه با اپلیکیشن Wearfit Pro امکان پذیر است.

برای دانلود این برنامه کافی است QR-code داخل دفترچه راهنما را اسکن کنید. تا لینک دانلود برای شما ارسال شود. پس از نصب، با روشن کردن بلوتوث گوشی به داخل برنامه بروید و از قسمت Add Device ساعت هوشمند خود را با نام M7mini پیدا کنید و اتصال را انجام دهید. سپس با دادن اجازه دسترسی های لازم از قابلیت های این اپلیکیشن بهره‌مند شوید.

با اتصال ساعت به این اپلیکیشن شما می توانید. نمایش اعلانات گوشی را در ساعت تنظیم کنید، واچ فیس های دلخواه خود یا تصویر زمینه دلخواه را به صورت واچ فیس داخل ساعت آپلود کنید. و بسیاری دیگر از تنظیمات را انجام دهید.

اگر می خواهید از تماس های خود باخبر شوید، مکالمه و یا شماره گیری کنید، کافی است بلوتوث ساعت را روشن کرده. و با رفتن به بلوتوث گوشی و سرچ، Watch Call را متصل کنید و از این قابلیت جذاب استفاده کنید.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

انتخاب رنگ

آبی, سبز, سرمه‌ای, مشکی

وزن

45 گرم

فرم صفحه

مستطیل

عرض قاب

41 میلی‌متر

هشدارها

اعلان تماس و پیامک و نوتیفیکشن شبکه های اجتماعی, پشتیبانی از اعلانات فارسی

منبع شارژ

وایرلس

سازگاری

IOS 10 به بالا, اندروید 5 و بالاتر

تراکم پیکسلی

320×385 پیکسل بر اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS

قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث

دارد

نوع قفل بند

پین‌بند

جنس بند

سیلیکونی

جنس شیشه

معدنی

نوع کاربری

رسمی, روزمره, ورزشی

اتصالات

ورودی صدا

مناسب برای

آقایان و خانم ها

پردازنده

8m HS6621

جنس بدنه

فلز

حافظه داخلی

100 مگابایت

اقلام همراه

دفترچه مخصوص, شارژر مخصوص

سیستم عامل

بدون سیستم عامل

قابلیت‌های ویژه

11 حالت ورزشی, آلارم, امکان رمزگذاری, انتقال تماس از طریق ارتباط بلوتوثی, باطری باکیفیت, پشتیبانی از زبان انگلیسی، چینی و فارسی در اعلان و پیام, پشتیبانی از زبان فارسی, دارای صفحه نمایش همیشه روشن, دارای قفل لمس برای جلوگیری از لمس ناخواسته ساعت, دارای کرنومتر, دارای گواهینامه IP67 و مقاومت در برابر رطوبت جزئی دست شستن, دسترسی به دفترچه تلفن گوشی سینک شده, روشن شدن صفحه با بالا آوردن دست, ‏ریموت دوربین گوشی‏, ریموت موزیک پلیرگوشی و پخش موزیک از طریق ارتباط بلوتوثی, شماره‌گیری/پاسخ‌دهی/رد تماس با ساعت از طریق ارتباط بلوتوثی, صفحه فول تاچ ( تمام تاچ و تمام صفحه ), قابلیت تعویض بند با بند اصلی اپل واچ, قابلیت مزاحم نشوید, قابلیت مکالمه, قرار دادن تصویر دلخواه برای رو صفحه ساعت, مشاهده کلیه پیامک‌های دریافتی, نمایش زمان, نوتیفیکیشن پیامک و شبکه‌های اجتماعی, هشدار ضد سرقت یک طرفه ‏, هشدار نوشیدن آب, هشدار وضعیت سکون‏ (نشستن بیش از حد‏)‏, همرنگی صفحه نمایش و فریم ساعت, واچ فیس قابل تغییر

1 دیدگاه برای ساعت هوشمند مدل M7mini size41

  1. 5 از 5

    هنگامه نجفی

    این ساعت هوشمند رو برای پسرم خرید کردم ازش درباره کارکرد و کیفیتش سوال میکنم میگه عالیه و با ساعت هوشمند دوستاش مقایسه میکنه واقعا از انتخابم خیلی راضیه


دیدگاه خود را بنویسید

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.