ساعت هوشمند مدل N76 Series 7

ساعت هوشمند مدل N76 Series 7

N76 Series 7 Smart Watch

ویژگی های کالا

حافظه داخلی: 512 مگابایت
نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
فرم صفحه: مستطیل
جنس بند: سیلیکون
قابلیت‌های ساعت هوشمند: مکالمه مستقیم
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام: انگلیسی، چینی، فارسی

SKU: 3818137497 دسته:

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

مقایسه


برای استفاده از این خدمات باید در سایت عضو شده باشی!

مقایسه

توضیحات

ساعت هوشمند مدل N76 Series 7 یکی از بهترین و کاملترین نمونه ساعت های هوشمند تولید شده از سری 7 است که بتازگی وارد بازارهای جهانی شده است . فعال بودن هر دو دکمه ،صفحه نمایش بزرگ, ظریف و با کیفیت آن در کنار داشتن دکمه جادویی یا مجیک باتون یا دکمه چرخشی برای تغییر صفحات و بزرگنمایی و کوچکنمایی همچنین داشتن شارژر وایرلس از بهترین ویژگی های اولیه آن است.

یکی از ویژگی های منحصر بفرد در ساعت هوشمند مدل N76 Series 7 استفاده از تکنولوژی Retina Display (رتینا نام صفحه نمایش و تکنولوژی است که اپل برای محصولات جدید خود انتخاب کرده است) است که باعت بالا رفتن کیفیت صفحه نمایش در این مدل شده است . از شباهت زیادش به سری 7 اپل واچ که بگذریم قابلیت مکالمه ، صفحه نمایش رنگی فول تاچ با کیفیت بالا، نمایش اعلانات شبکه های اجتماعی ، سنسورهای فشار خون، ضربان قلب، محاسبه کالری مصرف شده، قدم‌های پیموده شده و سنجش کیفیت خواب تنها بخشی از امکانات این مدل میباشد.

اگر شما هم به تناسب خود و پایش وضعیت بدنی و ورزش خود اهمیت میدهید یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب با توجه به دارا بود مد های مختلف ورزشی این مدل میباشد. همچنین ساعت هوشمند مدل N76 Series 7 دارای استاندارد IP67 میباشد البته لازم به ذکر است که استاندارد IP67 فقط برای شستن دست‌ها مقاومت قابل قبولی داراست و نباید ساعت را به داخل آب ببرید زیرا امکان دارد آب به داخل آن نفوذ کند. همچنین قرار دادن عکس دلخواه بر روی صفحه ساعت (بعد از نصب برنامه روی گوشی) از دیگر ویژگی های این مدل میباشد .

برای کسانی که در روز زمان زیادی را پشت میز طی می‌کنند و تحرکی ندارند دارای مد یادآوری عدم تحرک نیز است. از دیگر مزایای ساعت هوشمند مدل N76 Series 7 بند قابل تعویض آن است که به کاربر این امکان را می‌دهد که از تنوع‌بندی مدل‌های اپل واچ استفاده کند. از دیگر نکات جالب توجه این مدل میتوان به بسته بندی زیبا و مشابه اپل ان اشاره کرد.در اخر توصیه میگردد جهت شارژ از اداپتور تک امپر و غیر فست استفاده گردد. و همچنین لطفا بعد از دریافت کالا به قسمت About در Settings کالا مراجعه کرده و با مشاهده نام مدل مذکور از اصالت کالای خود مطمعن گردید.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

انتخاب رنگ

مشکی

وزن

60 گرم

فرم صفحه

مستطیل

هشدارها

اعلان تماس و پیامک و نوتیفیکشن شبکه های اجتماعی, هشدار عدم تحرک

منبع شارژ

وایرلس

سازگاری

IOS 10 به بالا, اندروید 5 و بالاتر

نوع قفل بند

پین‌بند

جنس بند

سیلیکونی

قابلیت مکالمه

مکالمه مستقیم

حافظه داخلی

512 مگابایت

حسگرها

گام شمار

قابلیت‌های ویژه

اعلان های شبکه های اجتماعی, امکان تنظیم یادآور, پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی, پایش کیفیت خواب, تنظیم نور صفحه, دارای تم های متنوع و زیبا برای ساعت, دارای نرم افزار اختصاصی Wearfit Pro, ذخیره‌ی مسیر طی شده, روشن شدن صفحه با چرخش مچ دست, سنسور لیزری با دقت جهت پایش ضربان قلب و فشار خون, صفحه فول تاچ ( تمام تاچ و تمام صفحه ), قابلیت تعویض بند, قابلیت مکالمه بلوتوثی, کنترل دوربین گوشی هوشمند و عکاسی با حرکت دست, گام شمار سه بعدی, محاسبه‌ی کالری مصرف شده, محاسبه‌ی مسافت طی شده, مشاهده کلیه پیامک های دریافتی (با محدودیت در ios), هشدار وضعیت سکون‏ (نشستن بیش از حد‏)‏

1 دیدگاه برای ساعت هوشمند مدل N76 Series 7

  1. 5 از 5

    ندا قاسمی

    این مدل ساعت هوشمند رو به دلیل صفحه بزرگ و با کیفیتش انتخاب کردم الآنم که دارمش واقعا از انتخابم خوشحالم از ظاهرش بگذریم کارایی و کیفیت داخلیش هم خیلی خوبه


دیدگاه خود را بنویسید

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.