ساعت هوشمند مدل N78 7 Series

ساعت هوشمند مدل N78 7 Series

N78 7 Series Smart Watch

ویژگی‌های کالا

حافظه داخلی: 128 مگابایت
نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
فرم صفحه: مستطیل
جنس بند: سیلیکون
قابلیت‌های ساعت هوشمند: مکالمه از طریق بلوتوث
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام: انگلیسی، چینی، فارسی

SKU: 3786863877 دسته:

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

مقایسه


برای استفاده از این خدمات باید در سایت عضو شده باشی!

مقایسه

توضیحات

ساعت هوشمند N78 یکی از بهترین و کاملترین نمونه از ساعت های هوشمند تولید شده از سری 7 است که پس از موفقیت و فروش بسیار بالای سری قبلی خود یعنی N76 به تازگی روانه بازار گردیده است. از شباهت بسیار زیادش به سری 7 اپل که بگذریم.فعال بودن هر دو دکمه ،صفحه نمایش بزرگ تمام صفحه با کیفیت و روان آن در کنار داشتن دکمه جادویی یا مجیک باتون یا دکمه چرخشی برای تغییر صفحات و بزرگنمایی و کوچکنمایی همچنین داشتن شارژر وایرلس از بهترین ویژگی های اولیه آن است.

در بخش طراحی، بدنه دستگاه از آلیاژ روی ساخته شده است و احساس کیفیت بالا را به کاربر منتقل میکند همچنین جنس بند آن از سیلیکون با کیفیت می باشد.در بخش امکانات نیز ما با یک شاهکار رو به رو هستیم. مهم ترین قابلیت جدید اضافه شده به این مدل، امکان رصد حدودی شرایط قند خون با توجه به داده های ساعت می باشد همچنین امکانات دیگری چون :قابلیت مکالمه،نمایش اعلانات شبکه های اجتماعی سنجش ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون، رصد میزان استرس، تمرینات تنفس، چندین برنامه ورزشی و … از دیگر امکاناتی است که برای این مدل فراهم گردیده است.همچنین این مدل دارای استاندارد IP67 میباشد البته لازم به ذکر است که استاندارد IP67 فقط برای شستن دست‌ها مقاومت قابل قبولی داراست. قرار دادن پسورد بر روی ساعت و پشتیبانی از برنامه Wearfit Pro از دیگر ویژگی های این مدل میباشد که به کاربر این امکان را میدهد که علاوه بر واچ فیس های خود ساعت از هزاران واچ فیس دیگر یا تصویر دلخواه خود بر روی ساعت استفاده کند.

برای راه اندازی ساعت کافیست کاربر ابتدا برنامه Wearfit Pro را بر روی گوشی نصب کند. پس از نصب، با روشن کردن بلوتوث گوشی به داخل برنامه بروید و از قسمت Add Device ساعت هوشمند خود را پیدا کنید و اتصال را انجام دهید. سپس با دادن اجازه دسترسی های لازم از قابلیت های این اپلیکیشن بهره‌مند شوید.

و در اخر به کاربران عزیز توصیه میگردد برای طولانی تر شدن عمر باتری جهت شارژ از اداپتور تک امپر و غیر فست استفاده گردد.

3.7/5 (3 نظر)

توضیحات تکمیلی

انتخاب رنگ

رزگلد, سبز, مشکی, نقره‌ای

وزن

68 گرم

قابلیت‌های ویژه

اعلان های شبکه های اجتماعی, اکسیژن خون, امکان تنظیم یادآور, انتقال تماس از طریق ارتباط بلوتوثی, پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف, پایش کیفیت خواب, پشتیبانی از زبان انگلیسی، چینی و فارسی در اعلان و پیام, پشتیبانی از زبان فارسی در منو ساعت, تنظیم نور صفحه, دارای تم های متنوع و زیبا برای ساعت, ذخیره‌ی مسیر طی شده, سنسور اکسیژن خون, سنسور لیزری با دقت جهت پایش ضربان قلب و فشار خون, صفحه فول تاچ ( تمام تاچ و تمام صفحه ), قابلیت تعویض بند, قرار دادن تصویر دلخواه برای رو صفحه ساعت, کنترل دوربین گوشی هوشمند و عکاسی با حرکت دست, گام شمار سه بعدی, محاسبه حدودی قند خون, محاسبه‌ی کالری مصرف شده, محاسبه‌ی مسافت طی شده, مشاهده کلیه پیامک های دریافتی (با محدودیت در ios), هشدار وضعیت سکون‏ (نشستن بیش از حد‏)‏

منبع شارژ

وایرلس

سازگاری

IOS10.0 or above (iPhone 5S or above), اندروید 5 و بالاتر

نوع قفل بند

پین‌بند

جنس بند

سیلیکونی

فرم صفحه

مستطیل

نوع کاربری

رسمی, روزمره, ورزشی

مناسب برای

آقایان و خانم ها

ظرفیت باتری

200 میلی‌آمپرساعت

حافظه داخلی

128 مگابایت

سیستم عامل

اندروید

3 دیدگاه برای ساعت هوشمند مدل N78 7 Series

  1. 5 از 5

    مبینا

    من از عددای این ساعت اولش خیلی خوشم اومد برای همین از سایت شما خریدم و الان متوجه کارکرد خوب و امکانات زیادش شدم و واقعا ازش استفاده میکنم

  2. 808411802721

    من تازه بدستم رسید هنوز ازش استفاده نکردم ولی دیجی کالا خیلی ارزونتر میده

  3. 808411802721

    پس دیدگاه باید اول تایید بشه تا نمایشداده بشه چه جالب،🤣🤣

    • دیجی کوک

      سلام و وقت بخیر دوست عزیز. بله به علت اینکه سایت ها از نظر قانونی باید پاسخگوی نظراتی که در انها منتشر می شوند باشند، لذا ابتدا نظرات بررسی می شوند که شامل الفاظ رکیک و یا مشکلات قانونی نباشند و سپس منتشر می شوند. همانطور که مشاهده می فرمایید نظر دیگر شما هم با توجه به اینکه هیچ گونه موضوع خلاف قانون یا الفاظ رکیکی نداشت بدون هیچ نوع تغییری در سایت منتشر شده است. امیدواریم از خریدتان رضایت کامل داشته باشید و متشکر هستیم که دیجی کوک را انتخاب کردید.
      با تشکر


دیدگاه خود را بنویسید

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.