چطور عمر ساعت را افزایش دهیم؟

چطور عمر ساعت را افزایش دهیم؟

چطور عمر ساعت را افزایش دهیم؟

چطور عمر ساعت را افزایش دهیم؟ این سوال شاید بارها و بارها به ذهنتان خطور کرده باشد. ساعت های مچی همواره جز اشیاء محبوب به شمار می روند و هرکسی دوست دارد طول عمر آن ها را هر چه بیشتر افزایش دهد. در ادامه می توانید چند راهکار ساده یاد بگیرید تا ساعت های دوست داشتنی خود را برای مدت طولانی سالم نگه دارید و حتی آن را برای فرزندان و نوادگانتان به یادگار بگذارید.

چطور عمر ساعت را افزایش دهیم؟

برخی از ساعت ها برای نسل ها در یک خانواده باقی مانده اند و یک یادگاری ارزشمند به شمار می روند، اما‌ چطور می توان عمر ساعت را افزایش داد به طوری که سال های طولانی کار کند؟ خوشبختانه راهکارهای ساده ای برای این منظور وجود دارد. پیش از هر چیز سعی کنید مرتب ساعت را روی مچ ببندید، برخلاف هر وسیله دیگر عمر ساعت با استفاده مداوم افزایش می یابد.

ضربه یکی از بزرگترین بلاهای ساعت است، اگر می خواهید ساعتتان عمری طولانی داشته باشد، مراقب باشید هیچ گاه ضربه نخورد یا از بلندی به پایین پرتاب نشود. برای مراقبت هر چه بهتر ساعت از ورود رطوبت و آب به آن جلوگیری کنید. بسیاری از ساعت های با کیفیت ضد آب هستند، اما این بدان معنا نیست که گاه و بیگاه آن ها را در آب فرو ببرید. سعی کنید ساعتتان حتی اگر ضد آب است خیلی خیس نشود، زیرا آب بر روی عملکرد موتور تأثیر منفی می گذارد.

یکی از راهکارهای ساده برای افزایش طول عمر ساعت، نگهداری آن در دمای مناسب است. هوای خیلی سرد باعث خشک شدن روغن موتور و کند شدن آن می شود، دمای خیلی بالا نیز در دراز مدت باعث تراوش روغن به بیرون می شود. بهترین دما برای نگهداری ساعت بین ۱۸ تا ۲۵ درجه سانتی گراد است. ساعت را در مکانی تمیز و به دور از گرد و خاک نگهداری کنید. هنگامی که ساعت روی دستتان است از تنظیم کردن آن پرهیز کنید. ساعت را باز و سپس دکمه ها یا ولوم های آن را به منظور تنظیم دستکاری کنید.

برای حرید انواع ساعت مچی به فروشگاه سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید