ساعت هوشمند اسمارت 2030 مدل A37 Pro

ساعت هوشمند اسمارت 2030 مدل A37 Pro

Smart 2030 A37 Pro Smart Watch

ویژگی‌های کالا

حافظه داخلی: 128 مگابایت
نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
فرم صفحه: مستطیل
جنس بند: سیلیکون
قابلیت‌های ساعت هوشمند: مکالمه از طریق بلوتوث
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام: انگلیسی، چینی، فارسی

SKU: 485839336 دسته:

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

مقایسه


برای استفاده از این خدمات باید در سایت عضو شده باشی!

مقایسه

توضیحات

تصویر دلخواه خود را پس زمینه کنید! ساعت هوشمند اسمارت 2030 مدل A37 Pro مناسب برای هر سلیقه ایی یکی از جدیدترین مدل های ساخته شده توسط کمپانی smart 2030 از سری 7 است.صفحه نمایش بزرگ, ظریف و با کیفیت آن در کنار فعال بودن هر دو دکمه ساعت،داشتن دکمه جادویی یا مجیک باتون یا دکمه چرخشی برای تغییر صفحات و بزرگنمایی و کوچکنمایی از بهترین ویژگی‌های اولیه آن است.

از شباهت زیاد ساعت هوشمند اسمارت 2030 مدل A37 Pro به سری 7 اپل واچ که بگذریم قابلیت مکالمه، گذاشتن پسورد بر روی ساعت، روشن شدن صفحه با حرکت دست به سمت بالا، صفحه نمایش رنگی فول تاچ با کیفیت بالا، نمایش اعلانات شبکه‌های اجتماعی، سنسورهای فشار خون, ضربان قلب، محاسبه کالری مصرف شده، قدم‌های پیموده شده و کیفیت خواب از دیگر ویژگی های این مدل است.

اگر شما هم به تناسب خود و پایش وضعیت بدنی و ورزش خود اهمیت می‌دهید یکی از بهترین گزینه‌هاست. این مدل دارای استاندارد IP67 استکه در واقع استاندارد IP67 فقط برای شستن دست‌ها مقاومت قابل قبولی داراست و نباید ساعت را به داخل آب ببرید زیرا امکان دارد آب به داخل آن نفوذ کند. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد دارا بودن هشدار لرزشی برای اعلام تماس و پیامک‌های دریافتی و پیام‌ها و اطلاعیه‌های در شبکه‌های مجازی است.

برای کسانی که در روز زمان زیادی را پشت میز طی می‌کنند و تحرکی ندارند دارای مد یادآوری عدم تحرک نیز است. از دیگر مزایای این مدل بند قابل تعویض آن است که به کاربر این امکان را می‌دهد که از تنوع‌بندی مدل‌های اپل واچ استفاده کند.

همچنین پشتیبانی از برنامه wearfit pro که کاربر می‌تواد آن را مستقیم از روی خود جعبه یا دفترچه ساعت دانلود کند به شما این امکان را می‌دهد که تصویر دلخواه خود را بر روی صفحه ساعت قرار داده و یا تم مورد علاقه خود را دانلود کرده و از ان لذت ببرید. ((توصیه مهم به خریداران محترم این است که در هنگام خرید حتما کالا را با جعبه اصلی تهیه بفرمایید و توجه کنید که ارائه محصول با هر جعبه ای به جز جعبه مندرج در تصاویر کالا نشان از غیر اصل و تقلبی بودن کالا دارد)). و در اخر به کاربران عزیز توصیه می‌شود. برای طولانی تر شدن عمر باتری جهت شارژ از اداپتور تک امپر و غیر فست استفاده شود.

2.7/5 (3 نظر)

توضیحات تکمیلی

انتخاب رنگ

رزگلد, مشکی, نقره‌ای

مناسب برای

آقایان و خانم ها

نوع کاربری

رسمی, روزمره, ورزشی

وزن

60 گرم

فرم صفحه

مستطیل

نوع قفل بند

پین‌بند

جنس بند

سیلیکونی

قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث

دارد

هشدارها

اعلان تماس و پیامک و نوتیفیکشن شبکه های اجتماعی

حافظه داخلی

128 مگابایت

قابلیت‌های ویژه

اعلان های شبکه های اجتماعی, امکان تنظیم یادآور, پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی, پایش کیفیت خواب, پشتیبانی از زبان انگلیسی، چینی و فارسی در اعلان و پیام, تنظیم نور صفحه, دارای تم های متنوع و زیبا برای ساعت, ذخیره‌ی مسیر طی شده, روشن شدن صفحه با چرخش مچ دست, سنسور اکسیژن خون, سنسور لیزری با دقت جهت پایش ضربان قلب و فشار خون, صفحه فول تاچ ( تمام تاچ و تمام صفحه ), قابلیت تعویض بند, قابلیت مکالمه بلوتوثی, قرار دادن پسورد روی ساعت, کنترل دوربین گوشی هوشمند و عکاسی با حرکت دست, گام شمار سه بعدی, محاسبه‌ی کالری مصرف شده, محاسبه‌ی مسافت طی شده, مشاهده کلیه پیامک‌های دریافتی, هشدار وضعیت سکون‏ (نشستن بیش از حد‏)‏

1 دیدگاه برای ساعت هوشمند اسمارت 2030 مدل A37 Pro

  1. 5 از 5

    مهسا بابایی

    من برای پسرم این مدل ساعت هوشمند رو از این سایت خرید کردم کارکردش خیلی خوبه به همه شما هم خریدش رو پیشنهاد میکنم


دیدگاه خود را بنویسید

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.