ساعت هوشمند چیست؟

ساعت هوشمند چیست؟

ساعت هوشمند چیست؟

ساعت هوشمند یا اسمارت واچ (smart watch) یک رایانه کوچک است که در یک ساعت مچی تعبیه شده است. عملکرد بیشتر ساعت های هوشمند وابسته به تلفن همراه است، آن ها می توانند کاربر را از تماس های دریافتی، ایمیل و اعلان های شبکه های اجتماعی آگاه کنند؛ حتی در برخی از مدل ها می توان تماس های ورودی به تلفن را با استفاده از ساعت پاسخ داد. یک ساعت هوشمند از طریق صفحه نمایش لمسی، دکمه های فیزیکی یا ترکیبی از این دو کار می کند.

ویژگی های ساعت های هوشمند

شاید شما نیز بارها شنیده اید که خرید اسمارت واچ هدر دادن پول است، اما کسانی که این عقیده را دارند نمی دانند که این ساعت ها چه کارهایی می توانند انجام دهند. ساعت های هوشمند می توانند دوران طلایی ساعت های مچی را زنده کنند، زیرا آن ها علاوه بر آنکه ویژگی های اولیه ساعت را دارا هستند خدماتی ارائه می دهند که حتی گوشی های هوشمند از پس آن ها بر نمی آیند.

با وجود داشتن یک ساعت هوشمند در حین ورزش و سایر فعالیت ها می توانید به اینترنت متصل باشید و پیام های تلفن خود را مدیریت کنید یا تماس ها را پاسخ دهید. در نظر داشته باشید با داشتن این نوع ساعت ها یک سرگرمی برای بازی یا اینترنت گردی همواره روی مچ دست شماست.

بسیاری از ساعت های هوشمند سنجش تناسب اندام را به عنوان یک ویژگی اصلی دارند. آن ها می توانند تعداد قدم ها، ضربان قلب، کالری و برخی حتی فراتر از این را محاسبه کنند، بنابراین اگر به فکر گرفتن یک ردیاب سلامت یا گام شمار هستید می توانید آن را با یک اسمارت واچ خوب جایگزین کنید. لازم به ذکر است هر ساعت اسمارت ممکن است تمام ویژگی های گفته شده را نداشته باشد و برخی از مدل ها نسبت به بقیه آپشن های بیشتر یا کمتری دارند، بنابراین باید با چشم باز و آگاهانه خرید کنید تا ساعت انتخابی تمامی فاکتورهای مد نظر شما را دارا باشد.

جهت مشاهده  جدیدترین ساعت های هوشمند، به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید