هدفون بی سیم مدل inpods 13

هدفون بی سیم مدل inpods 13

Headphone inpods 13

ویژگی های کالا

نوع اتصال: بی‌سیم
نوع گوشی: دو گوشی
مناسب برای: مکالمه، ورزش، کاربری عمومی
رابط: بلوتوث
ویژگی‌های خاص: Noise Cancelling Headphone

موجودی کالا: تمام شد SKU: 987451940 دسته:
مقایسه


برای استفاده از این خدمات باید در سایت عضو شده باشی!

مقایسه

توضیحات

هدفون مدل inpods13 از مدل هایی است که با الهام از طراحی بی نقص Airpod توانسته است از نظر سایز و ظاهر، شباهت زیادی به نسخه اصلی داشته باشد و نسبت به مدل معمولی از هدفون هایی با کیفیت تر برخوردار باشد. این مدل دارای طراحی کاملا ارگونومیک و سازگار با گوش انسان می باشد که به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرد. هدفون ها در داخل یک باکس قرار میگیرند که در واقع از این باکس علاوه بر حفظ و نگهداری گوشی‌ها، برای شارژ کردن آنها نیز استفاده میشود. البته برای شارژ کردن آنها هم نیاز نیست هیچ اقدام اضافی انجام شود، به محض آنکه آنها را در باکس قرار دهید به صورت مغناطیسی و اتوماتیک خاموش شده و با زدن دکمه ی روی باکس فرآیند شارژ آغاز می‌شود.

صدای خروجی این مدل، از کیفیت و بیس بسیار مطلوبی برخوردار است. جفت شدن یا به اصطلاح pair کردن هدفون ها و استفاده همزمان از هر دوگوشی برای پخش صدا، بسیار ساده است. فقط کافی است تا گوشی ها را روشن کنید تا به صورت اتوماتیک به هم متصل شوند و برای اتصال به گوشی موبایل نیز تنها در تلفن همراه خود، گزینه inpods13 را انتخاب کنید و لذت ببرید. قابلیت اتصال به لپتاپ، تلویزیون های هوشمند و دیگر محصولات دارای بلوتوث نیز فراهم شده است. این مدل از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 بهره می برد به این ترتیب می توانید تا فاصله ۱۰ متری از دستگاه خود قرار بگیرید و از استفاده از ان لذت ببرید. از دیگر قابلیتهای این مدل مجهز بودن به نویزگیر میباشد که با حذف صداهای مزاحم محیط باعث پخش صدا با کیفیت مطلوب تری میشود . داشتن باتری قدرتمند ۴۵۰ میلی امپر برای پاور بانک از دیگر مزایای این مدل میباشد.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

نوع اتصال

بی سیم

نوع گوشی

دو گوشی

مناسب برای استفاده

کاربری عمومی, مکالمه, ورزش

رابط

بلوتوث

ویژگی‌های خاص

Noise Cancelling Headphone

وزن

۱۸ گرم

1 دیدگاه برای هدفون بی سیم مدل inpods 13

  1. 5 از 5

    حمیدرضا اسماعیلی

    من این هدفون بی سیم رو از این سایت سفارش دادم الان هر روز ازش استفاده میکنم و واقعا کیفیت و کارکرد خیلی خوبی داره حتی به شما هم توصیه میکنم این هدفون ها رو داشته باشید


دیدگاه خود را بنویسید

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.