ساعت مردانه سه موتوره به ساعت آنالوگی اطلاق می شود که کرونوگراف نیز دارد. اسم این نوع ساعت ها، این تصور را ایجاد میکند که گویی از سه موتور برخوردار هستند. در حالی که در چنین ساعت هایی الزامی به وجود سه موتور نیست و اتفاقا در اغلب آن ها، تنها از یک موتور استفاده می شود. این موضوع ممکن است کمی شما را ناامید کند.

اما بهتر است در نظر داشته باشید که اکثریت قریب به اتفاق ساعت های موجود در بازار تنها از یک موتور بهره می برند. حتی بادوام ترین و قوی ترین مدل های ساعت در دنیا نیز تنها از یک موتور برخوردار هستند.

ساعت مردانه سه موتوره، انتخابِ تیز بینان

ممکن است تصور کنید که با وجود گوشی های هوشمند مجهز به دقیق ترین تایمر ها و کرنومترها، اصلا نیازی به وجود ساعت های این چنینی وجود ندارد. اما بهتر است به جنبه ظاهری اکسسوری ها و اثری که روی تیپ و استایل شما میگذارند نیز توجه داشته باشید. کانسپت طراحی ساعت های سه موتوره، القای حس قدرت و دقت به اطرافیان است.

در طراحی صفحه این ساعت ها تکلف زیادی به چشم می خورد. تعدد عقربه ها و درجات و اعداد در ساعت مردانه سه موتوره، صاحب ساعت را فردی دقیق و تیزبین نشان می دهد و این موضوع به مذاق اغلب آقایان خوش می آید. به همین دلیل است که در میان طیف گسترده ساعت های موجود در بازار، ساعت مردانه سه موتوره همواره خریداران زیادی را به خود جذب می کند.

خرید ساعت مردانه سه موتوره از دیجی کوک

این روزها برندهای گوناگونی اقدام به تولید ساعت های سه موتوره می کنند. برای خرید محصول مورد نظر لازم است که اطلاعات کاملی از ویژگی های محصولات به دست بیاورید تا بتوانید به درستی ساعت مورد نظر را انتخاب کنید. فروشگاه آنلاین دیجی کوک با بررسی تخصصی ساعت های موجود، و ارائه محصولاتی با قیمت مناسب، شما را در این امر یاری خواهد کرد.