مچ بند و ساعت هوشمند از جمله گجت های پوشیدنی محسوب می شود که علاوه بر نشان دادن زمان، قابلیت های اضافه تری هم دارد. مچ بند و ساعت هوشمند را می توانید با گوشی هوشمند خود سینک کنید و به کمک آن نوتیفیکیشن های مختلف را مشاهده کنید. می توانید با آن ایمیل بفرستید یا حتی تماس برقرار کنید؛ به کمک این وسیله می توانید موزیکی که به آن گوش می دهید را کنترل کنید و تعداد کالری هایی که سوزانده اید را مشاهده نمایید. ساعت ها و مچ بندهای هوشمند با توجه به کاربرد گسترده بسیار مورد توجه عموم واقع شده اند.

قابلیت ها و امکانات مچ بند و ساعت هوشمند

برخی از قابلیت های مچبند و ساعت هوشمند، در گوشی های هوشمند هم یافت میشود. برای مثال شما می توانید به کمک گوشی خود پیام ها را چک کنید، نوتیفیکیشن ها را مشاهده کنید، تماس بگیرید و موزیک گوش دهید. اما ساعت هوشمند به دلیل محل قرار گیری و ابعاد کوچک، دسترسی راحت تری برای شما فراهم می آورد. به کمک این وسیله می توانید بسیاری از کارهایی که روزانه به دفعات زیادی تکرار میکنید را سرعت بخشید.

دسته دیگری از قابلیت های مچبند و ساعت هوشمند، مختص به این وسیله است و در گوشی های هوشمند نیز یافت نمیشود. برای مثال پایش وضعیت جسمانی، امکانی است که به کمک این گجت ها میسر شده. با در دست داشتن این وسیله می توانید فشارخون، درصد اکسیژن، وضعیت ضربان قلب و بسیاری موارد مشابه دیگر را تحت نظر داشته باشید.

خرید مچ بند و ساعت هوشمند

فروشگاه دیجی کوک با ارائه مدل های گوناگون مچبند و ساعت هوشمند، خرید را برای شما آسان کرده است. تنوع کالاها، قیمت مقرون به صرفه و تحویل به موقع از جمله مزایای خرید مچ بند و ساعت هوشمند از فروشگاه اینترنتی دیجی کوک است.