با افزایش مصرف پوشیدنی ها و اکسسوری های یک شکل در میان زوجین، تنوع ساعت های ست زنانه و مردانه نیز بسیار بالا رفته و شاهد نوآوری های چشمگیری در این زمینه بوده ایم. در این میان، ساعت ست سه موتوره یکی از محبوب ترین انواع ساعت های ست به شمار می‌رود. این محصول با دارا بودن کرنوگراف و سرعت سنج، علاوه بر اینکه ظاهر بسیار زیبایی دارد، کاربردی نیز هست.

راهنمای انتخاب و خرید ساعت ست سه موتوره

علت نام گذاری ساعت ست سه موتوره، دارا بودن سه موتور مجزا نیست و به احتمال بسیار زیاد این ساعت ها هم مانند اغلب ساعت های آنالوگ دیگر بازار، تنها با یک موتور کار می‌ کنند. منظور از سه موتوره بودن ساعت، دارا بودن قابلیت کرنوگراف است. البته این موضوع منجر به ضعف ساعت نمیشود. بلکه با توجه به مدل و برندی که خریداری می‌نمایید، موتورهای به کار رفته در این ساعت ها می‌توانند سالها بدون افت کیفیت به کار خود ادامه دهند.

در اغلب موارد، ساعت زنانه و مردانه در این گونه ست ها کاملا شبیه به هم هستند و تنها در سایز با همدیگر تفاوت دارند. اما در برخی از مدل ها، ممکن است تفاوت اندکی در رنگ و طرح نیز مشاهده شود. برای نمونه گاهی اوقات در ساعت ست سه موتوره، تنها ساعت مردانه از نوع سه موتوره و دارای کرنوگراف است و ساعت زنانه از نوع تک موتوره می باشد. این مورد ممکن است به دلیل ظرافت ساعت های زنانه و جا نشدن عقربه های مربوط به کرنوگراف در صفحه ساعت باشد.

برای انتخاب ساعت ست سه موتوره بهتر است علاوه بر در نظر گرفتن طرح و رنگ ساعت، به استایل، نوع قفل ها، جنس بند ها، ضد آب بودن، دارا بودن قابلیت های اضافه از جمله آلارم نیز توجه فرمایید. خرید ساعت ست سه موتوره راهی مناسب برای هماهنگ کردن استایل با همسرتان است. فروشگاه دیجی کوک با ارائه محصولاتی با کیفیت و ارزان، در خرید این محصول هیجان انگیز، همراه شما خواهد بود.

هیچ محصولی یافت نشد.