ساعت هوشمند اسمارت 2030 مدل W98

ساعت هوشمند اسمارت 2030 مدل W98

Smart 2030 W98 Smart Watch

ویژگی‌های کالا

نوع کاربری: ورزشی، رسمی، روزمره
فرم صفحه: مستطیل
جنس بند: سیلیکون
قابلیت‌های ساعت هوشمند: کنترل سطح اکسیژن خون
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام: انگلیسی

SKU: 3889746773 دسته:

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

مقایسه


برای استفاده از این خدمات باید در سایت عضو شده باشی!

مقایسه

توضیحات

تصویر دلخواه خود را پس زمینه کنید! ساعت هوشمند اسمارت 2030 مدل W98 مناسب برای هر سلیقه ای یکی از جدیدترین مدل های ساخته شده توسط شرکت smart 2030 در سال 2021 است. صفحه نمایش بزرگ، ظریف و با کیفیت آن در کنار داشتن دکمه جادویی یا مجیک باتون یا دکمه چرخشی برای تغییر صفحات و بزرگنمایی و کوچکنمایی همچنین داشتن شارژر وایرلس از بهترین ویژگی های اولیه آن است.

از شباهت زیاد ساعت هوشمند اسمارت 2030 مدل W98 به سری 6 اپل واچ که بگذریم قابلیت مکالمه، ضد آب IP67، صفحه نمایش رنگی فول تاچ با کیفیت بالا، نمایش اعلانات شبکه های اجتماعی، سنسورهای فشار خون، سنسور تعین دمای بدن، ضربان قلب، محاسبه کالری مصرف شده، قدم‌های پیموده شده و کیفیت خواب از دیگر ویژگی های این مدل با کیفیت میباشد.

اگر شما هم به تناسب خود و پایش وضعیت بدنی و ورزش خود اهمیت میدهید یکی از بهترین گزینه هاست دارای صفحه‌ای مستطیلی و LCD رنگی است که در زیر نور آفتاب نیز کیفیت قابل قبولی را دارا است. گفتنی است شما می‌توانید در تنظیمات، نور صفحه را کم و زیاد کنید.

البته لازم به ذکر است که استاندارد IP67 فقط برای شستن دست‌ها مقاومت قابل قبولی داراست و نباید ساعت را به داخل آب ببرید زیرا امکان دارد آب به داخل آن نفوذ کند. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد دارا بودن هشدار لرزشی برای اعلام تماس و پیامک‌های دریافتی و پیام‌ها و اطلاعیه‌های در شبکه‌های مجازی است.

برای کسانی که در روز زمان زیادی را پشت میز طی می‌کنند و تحرکی ندارند دارای مد یادآوری عدم تحرک نیز است. از دیگر مزایای ساعت هوشمند اسمارت 2030 مدل W98 بند قابل تعویض آن است که به کاربر این امکان را می‌دهد که از تنوع‌بندی مدل‌های اپل واچ استفاده کند.همچنین پشتیبانی از برنامه wearfit pro که کاربر میتواد انرا مستقیم از روی خود جعبه دفترچه یا حتی خود ساعت دانلوود کند به شما این امکان را میدهد که تصویر دلخواه خود را بر روی صفحه ساعت قرار داده و از ان لذت ببرید.

0/5 (0 نظر)

توضیحات تکمیلی

انتخاب رنگ

مشکی

مناسب برای

آقایان و خانم ها

نوع کاربری

رسمی, روزمره, ورزشی

وزن

34 گرم

فرم صفحه

مستطیل

نوع قفل بند

پین‌بند

سازگاری

IOS 9.0 به بالا, اندروید 5 و بالاتر, سازگار با اپلیکیشن wearfit pro

قابلیت نصب کارت حافظه

ندارد

حسگرها

ژیروسکوپ, سنجش نور محیط, شمارش ضربان قلب, فشار سنج, کنترل سطح اکسیژن خون, گام شمار

ظرفیت باتری

250 میلی آمپر ساعت

جنس بند

سیلیکونی

هشدارها

اعلان تماس و پیامک و نوتیفیکشن شبکه های اجتماعی

قابلیت‌های ویژه

پایش کیفیت خواب, توانایی اتصال به گوشی های آیفون با ISO 9 به بالا (غیرفعال بودن ویبره), توانایی اتصال به‌تمامی گوشی‌های اندروید 4.4 به بالا, دارای مجیک باتن, دارای میکروفون و اسپیکر با کیفیت صدای عالی, دسترسی به دفترچه تلفن گوشی سینک شده, ‏ریموت دوربین گوشی‏, ریموت موزیک پلیرگوشی و پخش موزیک از طریق ارتباط بلوتوثی, شماره‌گیری/پاسخ‌دهی/رد تماس با ساعت از طریق ارتباط بلوتوثی, صفحه نمایش مستطیلی تمام تاچ و رنگی, قابلیت اپلود عکس بر روی صفحه ساعت, قابلیت تعویض بند, قابلیت مکالمه, مجهز به حسگر ضربان قلب, مجهز به زنگ و ویبره, مجهز به سنسور اندازه گیری فشار خون, مجهز به سنسور گام شمار ‏‏‏(‏‏‏مسافت سنج و کالری سنج‏‏‏)‏‏‏, مشاهده کلیه پیامک‌های دریافتی, نوتیفیکیشن پیامک و شبکه‌های اجتماعی, هشدار ضد سرقت دوطرفه, هشدار وضعیت سکون‏ (نشستن بیش از حد‏)‏

1 دیدگاه برای ساعت هوشمند اسمارت 2030 مدل W98

  1. 5 از 5

    سپیده نامدار

    پسرم چند وقته که بهم گفته ساعت هوشمند دوست داره منم کمی دربارش تو سایت شما گشتم و تحقیق کردم و این ساعت به نظرم خیلی خوب اومد براش خرید کردم خودشم خداروشکر ازش حسابی راضیه


دیدگاه خود را بنویسید

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.