ساعت مچی عقربه ای 5 موتور فعال ضدآب اسکمی مدل 9127

ساعت مچی عقربه ای 5 موتور فعال ضدآب اسکمی مدل 9127

Skmei Waterproof Watch 9127

ویژگی‌های کالا

تکنولوژی ساخت: الکترونیکی (کوارتز)
نوع کاربری: روزمره، کلاسیک، رسمی، فشن، لوکس
فرم صفحه: گرد
جنس بند: چرم
نوع قفل بند: سگکی ساده
تاریخ شمار: دارد
کرنومتر یا کرنوگراف: دارد

موجودی کالا: تمام شد SKU: 3967036788 دسته:
مقایسه


برای استفاده از این خدمات باید در سایت عضو شده باشی!

مقایسه

توضیحات

ساعت مچی عقربه ای 5 موتور فعال ضدآب اسکمی مدل 9127 با قلب تپنده ژاپن و عقربه‌ها و اعداد 100% شب تاب در مدل اورجینال فروشگاه MVK ویژه مدیران و شیک پوشان. این روزها برندهای زیادی در دنیا ساعت‌ مچی با کارایی‌های مختلف تولید می‌کنند، که یکی از معتبرترین و پر‌فروش ترین آنها برند اسکمی است. شرکت SKMEI با تولید این ساعت با 5 موتور فعال، از بسیاری برندها سبقت گرفته است.

کیفیت، زیبایی و کارایی از بارزترین مشخصه‌های این کالا‌می‌باشد. شرکت اسکمی با تولید ساعت‌های خاص برای همه نوع سلیقه‌ای سعی در فراهم کردن خواسته اغلب مردم نموده است. موتور این محصول ساخت ژاپن میباشد و کارکردی مطمئن را به ارمغان می‌آورد. تاریخ شمار 31 روزه – موتور کرنومتر – موتور نمایش 24 ساعته – موتور نمایش دقیقه طی کننده کرنومتر از توانایی های این محصول می‌باشد. بند این ساعت از چرم با لایه ضد حساسیت تولید شده، که دارای مقاومت بالا و نرمی فوق العاده است و باعث آزار دست نمی‌شود.

در ساعت مچی عقربه ای 5 موتور فعال ضدآب اسکمی مدل 9127 با استفاده از باطری مکسل SR626 باعث کارکرد طولانی و با عایق بندی مناسب 100% ضدآب و مقاوم در برابر گرد‌و‌غبار و رطوبت آن را با ساعت های مشابه متمایز نموده است. با کاربرد صفحه‌ای ویژه با قابلیتی خاص، اعداد و عقربه‌های از جنس روی جلوه‌ای زیبا به این ساعت بخشیده و بر جذابیت آن افزوده است. خصوصیت ویژه صفحه این ساعت، تغییر رنگ آن می‌باشد که در طول شبانه روز، رنگ آن تغییر می‌کند و به طیف‌های مختلف تبدیل می‌شه!!!

رنگ قهوه‌ای ساعت مچی عقربه ای 5 موتور فعال ضدآب اسکمی مدل 9127 در طول شبانه روز به قهوه‌ای روشن – قهوه‌ای – بلوطی وقهوه‌ای تیره تبدیل می‌شود و رنگ سرمه‌ای این ساعت در طول شبانه روز به سرمه‌ای روشن – سرمه‌ای – سرمه‌ای تیره و مشکی تبدیل می‌شود.  یکی از دقیق ترین محاسبه گرهای زمان در بین ساعت‌های موجود در بازار می‌باشد. با طراحی آرگونومیک، بدنه از جنس آلیاژ روی خود رنگ براق و تکمیل شده با شیشه ذره‌ بینی در این ساعت باعث شده است تا بسیار زیبا بر روی دست قرار گیرد.

با بکار بردن ترکیب موتور آنالوگ و دیجیتال دانستن زمان و تاریخ را به شکل دقیق برای دوستداران این سبک ساعت ها فراهم شده است. استفاده با خاطری آسوده در قرارهای مدیریتی، مهمانی ها، مجالس، آبهای شور، باران، کویر، گل و لای و … بارها و بارها برای هر شخصی پیش آمده که در هنگام شنا – اسکی – بدنسازی و سایر ورزش‌ها، حمام و یا کارهایی همچون پزشکی – مدیریتی – آشپزها و … نیاز به ساعت مچی مقاوم داشته باشد، می‌توانید با تهیه این کالا به خواسته خود برسید و از مقاومت بالای آن لذت ببرید. تحمل گرما تا 120 درجه سانتیگراد و تحمل سرما تا 50- درجه سانتی گراد که در کمتر ساعتی شاهد این مورد خواهید بود. این کالا با جعبه فلزی و مقوایی ارسال میشود.

5/5 (1 نظر)

توضیحات تکمیلی

فرم صفحه

گرد

نوع کاربری

رسمی, روزمره, فشن, کلاسیک, لوکس

قطر قاب

33 میلی‌متر

ابعاد بدنه

40*33 میلی‌متر

جنس شیشه

معدنی

جنس بند

چرم

نوع قفل بند

سگکی ساده

تاریخ شمار

دارد

کرنومتر یا کرنوگراف

دارد

عقربه های شب تاب

دارد

مقاومت در آب

دارد

میزان مقاومت در آب

30 متر

قابلیت نمایش ۲۴ ساعته

دارد

مقاومت در برابر ضربه

دارد

منبع انرژی

باتری

اقلام همراه

جعبه فلزی و جعبه مقوایی

قابلیت‌های ویژه

آنالوگ5 موتور فعال ضد آب

1 دیدگاه برای ساعت مچی عقربه ای 5 موتور فعال ضدآب اسکمی مدل 9127

  1. 5 از 5

    فرحناز احمدی

    همسر من توی کارخونه کار میکنن منم از وقتی که این مدل ساعتو توی سایت شما دیدم سریع انتخابش کردم که با مقاومت بالایی که داره بتونه ساعت خوبی برای همسرم باشه و واقعا خوشحالم که همسرم این ساعت مقاوم رو دارن


دیدگاه خود را بنویسید

سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.