خرید ساعت نیوی فورس جدید

خرید ساعت نیوی فورس جدید

خرید ساعت نیوی فورس جدید

خرید ساعت نیوی فورس Naviforce جدید به عنوان برندی جوان پسند بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. این برند تلاش دارد که محکم، منسجم، دقیق و رها بودن را مانند شعارش که «شخصیتی پیشرو، پروازی آزادانه» است، به مصرف کنندگان محصولاتش هدیه دهد. شما با خرید ساعت نیوی فورس جدید، با یک ساعت بسیار باکیفیت و مقرون به صرفه مواجه خواهید شد که دقت و ظرافت طراحی و ساخت آن شما را شگفت زده می کند. ما در دیجی کوک بهترین های این برند را برای شما در نظر گرفته ایم.

ویژگی های ساعت نیوی فورس

نیوی فورس ساعت های خود را مقاوم به آب حتی تا عمق 30 متری و با رنگ ثابت و بهترین متریال می سازد. موتورهای به کار رفته در نیوی فورس ژاپنی هستند و در تنوع سه موتوره، تک موتوره و به صورت دو زمانه (Dual Time) تولید می شوند. در تولید ساعت های نیوی فورس از شیشه معدنی همراه با نور پس زمینه استفاده می شود و باتری های آن بیش از دو سال نیازی به تعویض ندارند. متریال ها در نیوی فورس به گونه ای به کارگرفته می شوند که آسیبی به محیط زیست وارد نکنند.

این ساعت با حرکت کوارتز ژاپنی تا اندازه 3+ و 3- ثانیه در روز دقت دارد و مصرف کننده را از تنظیم دقیق آن در بازه های زمانی متناوب بی نیاز می کند. شما با خرید ساعت نیوی فورس شما از ویژگی هایی مانند نمایش روز، تاریخ، فرمت 12-24 ساعته، زمان دوتایی، عقربه های درخشان، کرنوگراف، زنگ هشدار، قاب قطب نما و … بهره مند می شوید.

خرید ساعت نیوی فورس جدید از دیجی کوک

ما در اینجا بهترین و جدیدترین های نیوی فورس را کنار هم آورده ایم. دیجی کوک ساعت های نیوی فورس را در طرح ها و رنگ های مختلف برای مردان و زنان و با جنس های متنوع بند مانند استیل، روی، فلز و چرم عرضه می کند و این همه چیزی است که بهترین را برای شما می آفریند. برای خلق یک تجربه خرید لذت بخش و مطمئن، کافی است از این تنوع حیرت ‌انگیز به همراه قیمت ها و تخفیف های فوق العاده استفاده کنید.

خرید جدیدترین ساعت های نیوی فورس

دیدگاهتان را بنویسید